ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس گوگل پلی میوزیک
تکنولوژی

یک توسعه دهنده استرالیایی سرویس گوگل پلی موزیک را در قالب یک نرم افزار برای ویندوز ارائه کرد

می دانید که سرویس های محبوب گوگل همه بر بستر وب و برای استفاده در مرورگرها طراحی شده اند، اما برای خیلی از افراد پیش آمده که دلشان بخواهد این سرویس ها را در قالب یک ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

می دانید که سرویس های محبوب گوگل همه بر بستر وب و برای استفاده در مرورگرها طراحی شده اند، اما برای خیلی از افراد پیش آمده که دلشان بخواهد این سرویس ها را در قالب یک نرم افزار مستقل در اختیار داشته باشند. حال به نظر می رسد یک توسعه دهنده استرالیایی با چنین انگیزه ای اقدام به طراحی نرم افزاری متن باز نموده که می تواند سرویس گوگل پلی موزیک را در بستر ویندوز در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزاری که ساموئل آتارد توسعه داده، کاملاً بر اساس طراحی متریال بنا شده تا ظاهر آشنای گوگلی این سرویس حفظ شود. علاوه بر این، به جز گزینه استریم موسیقی، امکان گوش دادن به سرویس رایگان رادیوی اینترنتی هم در آن در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از این اپ نیاز به ویندوز نسخه ویستا و یا ورژن های جدیدتر از آن دارید. به علاوه این که می بایست نرم افزار فلش هم روی سیستم شما نصب شده باشد.

لازم به ذکر است که پیش از این نرم افزار مشابهی با عنوان  Radiant Player برای استفاده از سرویس گوگل پلی موزیک در اختیار کاربران مک قرار داشته است. حال کاربران ویندوز نیز میتوانند با مراجعه به صفحه اختصاصی این نرم افزار در GitHub، اقدام به دانلود و نصب آن نموده و از شنیدن موسیقی های خود به صورت آنلاین لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۶ آذر ۱۳۹۴

    اول که تیتر مطلب رو خوندم، فکر کردم یه اپلیکیشن یونیورسال اپ ساخته ولی بعدش که اسم ویستا و فلش رو دیدم متوجه شدم اینطور نیست :D

  • رایموند
    رایموند | ۵ آذر ۱۳۹۴

    درود...دانلود و نصب کردم ولی کار نکرد نرم افزار اجرا می کنید صفحه سفید میاد...ویندوزم 10 هستش...
    مشکل کجاست؟

مطالب پیشنهادی