ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی دیگر از تحلیل گران شناخته شده نیز تائید کرد؛ آیفون ۴ اینچی جدید با بدنه فلزی در راه است

گمان برده می شود که احتمالاً اپل در حال کار روی آیفونی ۴ اینچی بوده و می خواهد این محصول را در اوایل سال آتی میلادی معرفی نماید. در همین راستا امروز Ming-Chi Kuo از جمله ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ آذر ۱۳۹۴ | ۲۱:۲۰

گمان برده می شود که احتمالاً اپل در حال کار روی آیفونی ۴ اینچی بوده و می خواهد این محصول را در اوایل سال آتی میلادی معرفی نماید. در همین راستا امروز Ming-Chi Kuo از جمله تحلیل گرانی که همواره اطلاعات و پیش بینی هایی موثق را در مورد تصمیمات آتی کمپانی ساکن کوپرتینو دارد جزئیاتی تازه را راجع به اسمارت فون مورد بحث فاش ساخته و از برآیندش در مورد آن سخن گفته.

در جدیدترین یادداشت وی که توسط سایت «MacRumors» منتشر شده، Kuo آورده انتظار دارد که آیفون مورد اشاره از چیپ NFC برخوردار بوده تا بتواند امکان استفاده از سرویس پرداخت شرکت سازنده اش را برای کاربران خود فراهم آورد. ضمن او بر این باور است که موبایل مذکور از چیپ A9 که در آیفون ۶ اس نیز از آن استفاده شده بهره مند خواهد بود و به ماژول دوربینی مشابه همین مدل نیز تجهیز گشته.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Kuo در ادامه می افزاید باید منتظر اسمارت فونی با بدنه ی فلزی باشیم که به احتمال زیاد تنها در سه رنگ عرضه خواهد شد و لذا می توان حدس زد با محصولی طرف هستیم که بیشتر شبیه آیفون ۵ اس خواهد بود تا آیفون ۵ سی.

وی از احتمال بازنگری اساسی در طراحی نیز سخن به میان آورده و گفته شاید بخش جلویی دیوایس تا حد زیادی شبیه آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس باشد. ضمناً در این دستگاه خبری از فناوری فورس تاچ نیز نخواهد بود.

در روزهایی که به نظر می آید اکثر مشتریان تمایل دارند تا دیوایس هایی با صفحه نمایش بزرگتر خریداری کنند اپل جز معدود کمپانی های محسوب می شود که می خواهد به نیاز بازار برای موبایلی با کیفیت و دارای نمایشگر کوچک پاسخ دهد.

Kuo پیش بینی می کند بر حسب شرایط موجود شاید آیفون جدید نتواند فروش زیادی را تجربه کند و تنها ۸ الی ۹ درصد از فروش موبایل های کمپانی تولید کننده اش در سال مالی ۲۰۱۶ را مختص خود نماید. ضمناً ممکن است موبایل مذکور در بازارهای در حال توسعه قدری مورد توجه واقع شود و بر حسب برآیند فعلی صورت گرفته قیمت آن می بایست بین ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلار باشد.

ناگفته نماند در حال حاضر اپل آیفون ۵ اس را با قیمت ۴۵۰ دلار می فروشد که در صورت پیش بینی صحیح قیمت اسمارت فونی که در حال ساخت است تولید و عرضه ی موبایل مذکور دیگر توجیهی نداشته و جایش را به دیوایس جدیدتر واگذار خواهد کرد.

از یاد نبریم Ming-Chi Kuo همانطور که در بسیاری از موارد تحلیل هایی دقیق را صورت داده ولی در برخی مواقع نیز پیش بینی هایش اشتباهاتی مهم داشته اند. اپل قبلا با آیفون ۵ سی نشان داده که بدش نمی آید موبایل های کوچک ولی با کیفیت را در سبد محصولاتش حفظ کند و حالا نیز بعید نیست که بخواهد دیوایسی در همین ابعاد ولی با کیفیت تر و کاراتر بسازد هر چند که هنوز قطعیتی وجود ندارد و با گذشت زمان به یقین بیشتر در این زمینه آگاه خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • dorani
    dorani | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    آقا امروز داشتم تو گوگل سرچ میکردم یه صفحه از طرف گوگل باز شد که میگفت این صفحه برا 10 نفر باز شده،3نفر اول که زودتر به سوالا جواب بدن آیفون 6sیاگلکسی s6یاps4میبره؛سوالا درباره گوگل بودن فقط که مدیر عاملش کیه و اینا...رفت صفحه بعد آیفون رنگشو انتخاب کردم صفحه بعد مشخصات بود که تو انتخاب کشور ایران نداشت:/اصن داریم؟؟؟!!
    تازه آیفونش 64م بود!

    • امیر
      امیر | ۱۳ آذر ۱۳۹۴

      فک کنم تحریم تا الان فقط برای تو تاثیر داشت!

  • rezvan
    rezvan | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    اگه قیمتش مناسب نباشه به درد ماهایی که پول پرچمدار نداریم نمیخوره! حالا صدجور گوشی 4 اینچی بده ?

مطالب پیشنهادی