ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Unroll.Me؛ اپلیکیشنی برای لغو اشتراک از خبرنامه های ایمیلی

چه بخواهید و چه نخواهید، پیام های تبلیغاتی و خبرنامه ها مهمان ناخوشایند همیشگی اینباکس ایمیل های شما هستند. هر چقدر هم آنها را به پوشه اسپم بفرستید یا برای پاک کردنشان بکوشید، این اژدهایان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آذر ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۸

چه بخواهید و چه نخواهید، پیام های تبلیغاتی و خبرنامه ها مهمان ناخوشایند همیشگی اینباکس ایمیل های شما هستند. هر چقدر هم آنها را به پوشه اسپم بفرستید یا برای پاک کردنشان بکوشید، این اژدهایان چند سر بالاخره راهی برای بازگشت به اینباکس شما پیدا می کنند.

شاید نشود جلوی ورود چنین ایمیل هایی به اینباکس را به طور کامل گرفت، اما ابزارهایی هستند که به کمکشان قادرید حجم این هرزنامه ها را به طرز قابل توجهی کاهش دهید. Unroll.Me اپلیکیشنی است که در این امر فوق العاده ظاهر می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای استفاده از Unroll.Me در ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید. پس از این کار می توانید هم از طریق اپلیکیشن و هم نسخه تحت وب، به مدیریت اینباکس خود در سرویس هایی همچون جیمیل، یاهو میل، آی کلاود و آتلوک بپردازید.

Unroll.me 2

Unroll.Me در دو زمینه به یاری شما می آید: خلاص شدن از شر خبرنامه های غیرضروری و ذخیره و گردآوری خبرنامه های مفید برای مطالعه آسان. اپلیکیشن با تقسیم قابلیت های خود در سه بخش Unsubscribe، Rollup و Keep، ساده ترین و لذت بخش ترین رابط کاربری ممکن را برای کاربر به ارمغان آورده.

در بخش Unsubscribe می توانید با یک سوایپ ساده به چپ، از خبرنامه های غیرضروری لغو اشتراک کنید تا دیگر در اینباکس و میان ایمیل های مهم چشمتان به آنها نیفتد. آنهایی را هم که لازم دارید می توانید با سوایپ به راست به منوی Keep فرستاده تا بتوانید در اینباکس ذخیره شان کنید.

اما اگر می خواهید خبرنامه ها را روزنامه وار و پشت سر هم بخوانید، می توانید روی آنها به سمت بالا سوایپ کرده تا در قسمت Rollup ظاهر شوند. ضمنا از همین قسمت نیز امکان مدیریت خبرنامه ها را دارید.

یکی از مزایای بزرگ Unroll.Me، پشتیبانی آن از چند حساب کاربریست. بنابراین به کمک این اپ می توانید تمام حساب های ایمیل هایتان را از وجود خبرنامه های اضافی پاکسازی کنید.

Unroll.Me

Unroll.Me

سازنده: Unroll.Me قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 33.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • کامران
    کامران | ۱۴ آذر ۱۳۹۴

    برای اندروید نداره این برنامه ؟؟

    • رضا
      رضا | ۱۵ آذر ۱۳۹۴

      خود اپلیکیشن جیمیل قابلیت لغو اشتراک از خبرنامه رو به طور پیشفرض داره.

مطالب پیشنهادی