ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحلیلگر ارشد KGI: آیپد ایر 3 در نیمه نخست 2016 و بدون تکنولوژی 3D Touch عرضه می شود

چندی پیش اپل آیپد پرو و آیپد مینی 4 را معرفی کرد و همزمان این سوال را در ذهن بسیاری به وجود آورد که چه زمانی پرده ها از روی آیپد ایر 3 که مدت هاست ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ آذر ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

چندی پیش اپل آیپد پرو و آیپد مینی 4 را معرفی کرد و همزمان این سوال را در ذهن بسیاری به وجود آورد که چه زمانی پرده ها از روی آیپد ایر 3 که مدت هاست حرف و حدیث هایی در مورد آن شنیده می شود، کنار خواهند رفت.

براساس پیش بینی تازه ای که از سوی مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد شرکت KGI در این رابطه صورت گرفته، این محصول در نیمه نخست سال 2016 میلادی از راه می رسد.

درادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

شاید با شنیدن این اظهارات چنین تصوری در ذهنتان شکل بگیرد که بله هرکسی می تواند با داشتن اندکی دانش در این حوزه، اتفاقات و اقدامات آتی شرکت ها را پیش بینی کند اما حرف های آقای کو از آن جهت دارای اهمیت هستند که آیپد ایر 3 احتمالا تکنولوژی 3D Touch جدید اپل را شامل نخواهد شد و این مساله می تواند به خاطر وجود مشکلاتی در بخش تولید باشد.

کو در این باره گفته:

با وجود آنکه ممکن است تصور کنیم زنجیره تامین این تکنولوژی برای جلوگیری از بروز هرگونه کمبود در مراحل اولیه تولید، به اندازه کافی از آن را ساخته است، کم شدن تقاضای مشتریان برای خرید محصول نهایی و همچنین کند شدن فرایند اسمبل کردن قطعات، باعث شده که انبار این محصول پر شود. چون به نظر می رسد که تقاضا در سه ماهه نخست سال 2016 میلادی به خاطر تغییر فصل و بیشتر شدن رقابت از سوی شرکت های دیگر، پایین بیاید، به نظر می آید که ظرفیت زنجیره تامین 3D Touch در حال حاضر کمتر از 30 درصد باشد و این مساله در سه ماهه نخست سال نیز ادامه خواهد یافت.

کو ادامه داده که این مسائل مرتبط با تولید ممکن است صرفا آیپد ایر 3 را تحت تاثیر قرار دهند و تصور نمی شود که آیفون 7 هم با این مشکل روبرو باشد.

حال اگر این خبر را در کنار شایعات قبلی و همچنین پیشینه اپل برای ارائه محصولات جدید قرار دهیم، در خواهیم یافت که این شرکت ساکن کوپرتینو آیپد ایر 3 را حدودا در ماه مارس و همزمان با آیفون 6 سی 4 اینچی و البته نسل دوم ساعت هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی