ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با ساخت محصولی به شماره مدل SM-R790 به بازار سمعک ورود پیدا می کند

شایعات در مورد ورود سامسونگ به بازار تجهیزات کمک شنوایی مدتی است که قوت گرفته و حالا اطلاعات تازه ای از منابع خبری مختلف منتشر شده که نشان می دهد نخستین محصول شرکت یاد شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آذر ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

شایعات در مورد ورود سامسونگ به بازار تجهیزات کمک شنوایی مدتی است که قوت گرفته و حالا اطلاعات تازه ای از منابع خبری مختلف منتشر شده که نشان می دهد نخستین محصول شرکت یاد شده در این بخش با شماره مدل SM-R790 به زودی معرفی می گردد.

چند هفته پیش سامسونگ درخواستی را برای ثبت علامت تجاری Earcle تسلیم سازمان حقوقی مربوطه در کره جنوبی کرد که در آن اشاره های متعددی به سمعک های مختلف شده بود.

امروز اما دستگاهی با شماره مدل SM-R790 در دیتابیس گروه SIG (برگرفته از سرواژه های عبارت Bluetooth Special Interest Group) رویت گردیده که در توضیحات آن، آشکارا به عبارت سمعک بلوتوثی سامسونگ اشاره گردیده و گمانه زنی های قبلی در این باره را تایید می کند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما در کنار این مساله، شرکت مورد بحث حتی قابلیت های نرم افزاری ویژه ای را برای سمعک های خود در قالب یک پتنت به نام Sound Radar یا رادار صوتی ثبت کرده است.

براساس این پتنت، کاربران یا در واقع همان افراد کم شنوا می توانند منبع صوتی مورد نظر خود را انتخاب نمایند و با استفاده از یک اپلیکیشن موبایلی که اینترفیسش هم شبیه به رادار است تنظیمات دستگاه را طوری تغییر دهند که صدای آن منبع را برایشان تقویت کند.

البته اینکه قابلیت یاد شده همراه با دستگاهی که در ابتدای متن به آن اشاره شد (با شماره مدل SM-R790) ارائه می شود یا خیر مساله ایست که باید برای روشن شدنش صبر کرد.

در حال حاضر صرفا می دانیم که سامسونگ به زودی به بازار سمعک ورود پیدا می کند و بس، اینکه چطور و چگونه هنوز هم مشخص نشده.

samsung-earcle-trademark

samsung-hearing-aid-patent-2

samsung-sm-r790-bluetooth-sig

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • فرفر
    فرفر | ۱ دی ۱۳۹۴

    خداکنه موفق بشن

    • مهدی
      مهدی | ۱ دی ۱۳۹۴

      زیمنس با اون همه تکنولوژی و ابهت بعد از بیش از یک قرن تولید و تحقیق جدیدا از سمعک کناره کشید. برندهایی بهترین سمعک ها رو توسعه میدن و میتونن تو این کار بمونن که صرفا در همین زمینه کار میکنن. مثل اتیکن و ویدکس و یونیترون و ... که دوتای اول دانمارکی و بعدی کانادایی هستن. سمعک وسایلی الکترونیک که تجویز و فیتینگ اونها نه صرفا فنی که دانشی بالینی پزشکی میطلبد که ادیولوژیست ها یا همون شنوایی شناسان مسيول این کار هستن.

مطالب پیشنهادی