ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان تماشای محتویات لایواستریم دوربین های GoPro روی کنسول های پلی استیشن فراهم شد

دوربین های GoPro مدتی است که به محبوبیت زیادی رسیده اند و امکان تماشای محتویات استریم شده از روی آن ها، روی پلتفرم های مختلف مهیا شده است؛ برای مثال، کمپانی مایکروسافت حدود یک سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

دوربین های GoPro مدتی است که به محبوبیت زیادی رسیده اند و امکان تماشای محتویات استریم شده از روی آن ها، روی پلتفرم های مختلف مهیا شده است؛ برای مثال، کمپانی مایکروسافت حدود یک سال و نیم پیش چنین قابلیتی به کنسول های اکس باکس 360 و اکس باکس وان خود افزود.

اما حالا نوبت به دارندگان کنسول نسل هفتمی و هشتمی سونی رسیده است که به امکان مورد بحث دست یابند. به لطف اپلیکیشن جدید دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن 4، مخاطبان از این پس می توانند به تماشای محتویات مربوط به دوربین های GoPro نشسته و از لایواستریم ها لذت ببرند.

در همین حال، قابلیت خریداری محصولات مربوط به GoPro نیز از طریق این اپلیکیشن محقق شده است و همه این کارها از طریق خود کنسول های بازی قابل انجام است. لازم به ذکر است که عرضه اپلیکیشن مورد بحث، با یک محتوای انحصاری نیز همراه بوده است و کاربران می توانند به صورت اختصاصی، به تماشای سری برنامه «اکتشاف ایسلند با بن براون» بنشینند.

با این حال، برنامه مذکور تنها تا روز 29 دسامبر سال جاری میلادی در انحصار پلتفرم های پلی استیشن خواهد بود و بعد از آن، در اختیار دارندگان سایر پلتفرم ها نیز قرار می گیرد. در حال حاضر، دستگاه های اکس باکس، آمازون فایر تی وی و روکو، از جمله پشتیبانان استریم های GoPro به شمار می روند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی