ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موسس آکیلس: هدست ریفت در سه ماه اول 2016 عرضه می شود

علی رغم مشکلات عدیده ای که این روزها شنیده می شود و انتظار می رود، اما پالمر لاکی، موسس شرکت آکیلس در توییت اخیر خود ابراز نمود که عرضه هدست مذکور همچنان برای سه ماهه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

علی رغم مشکلات عدیده ای که این روزها شنیده می شود و انتظار می رود، اما پالمر لاکی، موسس شرکت آکیلس در توییت اخیر خود ابراز نمود که عرضه هدست مذکور همچنان برای سه ماهه ابتدایی سال 2016 در نظر گرفته شده است و تاخیری در کار نیست.

لاکی می گوید پروسه تولید و ساخت محصول به خوبی پیش رفته و در تاریخ نامشخصی از سه ماهه ابتدایی سال 2016 عرضه خواهد شد، با این حال، لاکی یک بار دیگر از اعلام قیمت دستگاه سر باز زد.

پیش فروش این محصول قرار است اوایل سال 2016 و پس از سال نو آغاز شود، بنابراین احتمالا مدت زمان زیادی تا اعلام قیمت باقی نمانده. هر واحد از هدست های آکیلس ریفت، به همراه یک نسخه رایگان از EVE: Valkyrie عرضه می گردد تا دارندگان این هدست در اولین تجربه خود، وارد کابین یک سفینه فضایی شده و به نبرد با دیگران بپردازند.

فراموش نکنید که اگر فکر خرید هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت را در سر دارید، باید پیش از آن کامپیوتر قدرتمندی داشته باشید. رقیب دیگر این هدست، HTC Vive، محصول مشترک شرکت Valve و HTC نیز احتمالا چنین شرایطی را طلب خواهد کرد اما PlayStation VR فقط به کنسول پلی استیشن 4 متصل می شود و با آن کار می کند.

کمپانی Oculus VR در سال 2012 تاسیس شد و هزینه های توسعه و ساخت هدست ریفت توسط کمپین کیک استارتر تامین شد. پشتیبانی مردم از ریفت در کیک استارتر به قدری شگفت انگیز بود که موسس و مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ در سال 2014، این کمپانی را با مبلغ 2 میلیارد دلار خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی