ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

با تازه ترین پرچمدار ویندوزی Acer آشنا شوید؛ Liquid Jade Primo

با در نظر گرفتن این نکته که ویندوز محبوب ترین سیستم عامل موبایل موجود به حساب نمی آید، پشتیبانی یک موبایل هوشمند پرچمدار دیگر غیر از Lumia 950 یا 950 XL مایکروسافت از ویندوز ۱۰ ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۰

با در نظر گرفتن این نکته که ویندوز محبوب ترین سیستم عامل موبایل موجود به حساب نمی آید، پشتیبانی یک موبایل هوشمند پرچمدار دیگر غیر از Lumia 950 یا 950 XL مایکروسافت از ویندوز ۱۰ موبایل، می تواند تعجب هر کسی را برانگیزد. به همین دلیل موبایل هوشمندی که Acer به تازگی معرفی کرد ممکن است کمی غافلگیر کننده باشد، اما می توان گفت تا باشد از این دست غافلگیری ها!

Acer همین امروز برای رونمایی از تازه ترین عضو خانواده ی Liquid Jade خود یعنی Liquid Jade Primo روی استیج رفت. لیکوئید جید پریمو پرچمدار جدید این شرکت است که از ویندوز ۱۰ موبایل بهره می برد. مشخصات سخت افزاری آن نیز نشان می دهد توان چنین ادعایی را دارد: چیپست اسپندراگون 808، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED FHD، پورت USB نوع C، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی به همراه فلاش دوگانه LED، و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی با زاویه ی باز.

جید پریمو، به جز نمایشگر فوق العاده ی QHD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی لومیا، از لحاظ سخت افزاری تا حد زیادی به لومیا ۹۵۰ خود مایکروسافت نزدیک است و از نمایشگر بزرگ تری در سطح فبلت بهره می برد. محصول تازه ی Acer به لطف مشخصات قدرتمندی که دارد، از یکی از جالب ترین ویژگی های ویندوز ۱۰ موبایل یعنی Continuum نیز پشتیبانی می کند. کافی است یک Display Dock داشته باشید و یک کیبورد، موس و مانیتور به آن متصل کنید تا با اپلیکیشن های فراگیر ویندوز ۱۰ موبایل تجربه ای شبه رایانه ای داشته باشید. این قابلیت کار کردن روی فایل های صفحه گسترده در هر جایی از دنیا را برای شما آسان می کند.

پریمو از لحاظ طراحی نیز سنت زیبایی ظاهری سری Liquid Jade را ادامه داده است. پشت آن از خمیدگی ارگونومیک زیبا و صیقل خورده ای بهره می برد. جلوی آن نیز توسط گوریلا گلس محافظت می شود و لبه های آن در اطراف گوشه ها خمیدگی خوش فرمی دارد. پریمو قطعاً توجه کسانی که در موبایل های هوشمند به دنبال زیبایی ظاهری هم هستند را به خود جلب می کند.

به نظر می رسد تلفن هوشمند Liquid Jade Primo شرکت Acer برای مشتاقان ویندوز ۱۰ موبایل دستگاه امیدوارکننده ای باشد. فروش آن در منطقه ی اروپا، خاورمیانه و افریقا از ماه فوریه و با قیمت ۶۲۰ دلار به بالا آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    اسم قحطيه عايا ؟؟!
    بايد بريم فروشگاه بگيم گوشي accer Liquid Jade Primo. داريد !!

  • محسن
    محسن | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    میخرمش

  • امیر
    امیر | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    وقتی لومیا950 رو میبینی واقعا میفهمی چرا وینفون مرده است
    زشـت و بیکیفیت و پلاستیکی

  • امیر
    امیر | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    مایکی که عرضه نداره یه پرچمدار دست بده بازار حداقل ایسر یه کاری کنه

مطالب پیشنهادی