ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Hunter Fan دو پنکه هوشمند با قابلیت کنترل از طریق آیفون معرفی کرد

هوم کیت اپل به آرامی ایده خانه های هوشمند را پیاده سازی می کند و فعلا می توان قابلیت های آن را محدود به تشخیص دود و مواردی از این دست دانست. اما CES است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۵

هوم کیت اپل به آرامی ایده خانه های هوشمند را پیاده سازی می کند و فعلا می توان قابلیت های آن را محدود به تشخیص دود و مواردی از این دست دانست. اما CES است و باید تکنولوژی ها رنگ و بویی عجب تر داشته باشند.

Hunter Fan یکی از شرکت هایی است که سعی دارد جای پایی برای خود در بازار خانه های هوشمند و اینترنت اشیاء بیابد و در جریان رویداد لاس وگاس از محصولی رونمایی کرد که اگر بخواهیم به زبان ساده توصیفش کنیم چیزی نیست جز دو عدد فن هوشمند.

این دو مدل که به ترتیب Symphony و Signal نام دارند از وای فای پشتیبانی می کنند و به همین خاطر می توان آنها را به هوم کیت متصل کرده و به عنوان بخشی از سیستم هوشمند خانگی به کار برد. اگر دوست دارید بلافاصله بعد از ورودتان به منزل، فن های خانه تان به کار بیافتند، Hunter پاسخی است به این نیاز شما.

این دو دستگاه را می توان گجت هایی زیبا، مقرون به صرفه و باکیفیت خواند که ارتباط وای فای را به سقف منزل شما می آورند. John Alexander مدیرعامل این شرکت در جریان CES اعلام داشت: شرکت ما حالا 130 ساله شده است و به پیشرفت های خوبی در زمینه کاری خود دست یافته که بهتر می بینیم با مشتریانمان در میان بگذاریم.

دو مدل فن معرفی شده از سوی این شرکت به لحاظ ظاهر و زیبایی با هم تفاوت های عمده ای دارند: مدل Symphony قیمتی برابر با 329 دلار دارد و می توان آن را یک فن پلاستیکی تماما سفید خواند. در حالی که Signal ظاهرا از ترکیب نیکل و چوب ساخته شده و 50 دلار بیشتر آب می خورد.

شاید در نگاه نخست کنترل کردن فن های خانه با استفاده از Siri یا اپل واچ اندکی عجیب به نظر بیاید اما زمانی که ریموت کنترل های پلاستیکی هم برای نخستین بار پای به عرصه وجود گذاشتند همین طور بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی