ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشخصات پرچمداران جدید سامسونگ
تکنولوژی

باتری حجیم و دوربین قدرتمند، از مشخصه های اصلی خانواده گلکسی اس ۷ خواهند بود

هرقدر که به زمان معرفی پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ نزدیک می شویم، اطلاعات و شایعات بیشتری از آنها به گوش می رسد. تقریباْ مطمئن بودیم که دیر یا زود جدول مشخصات کامل سخت افزاری منتسب ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۱:۱۵

هرقدر که به زمان معرفی پرچمداران سال ۲۰۱۶ سامسونگ نزدیک می شویم، اطلاعات و شایعات بیشتری از آنها به گوش می رسد. تقریباْ مطمئن بودیم که دیر یا زود جدول مشخصات کامل سخت افزاری منتسب به این دو محصول منتشر خواهد شد. بالاخره امروز این اتفاق افتاد.

امروز بالاخره منابع چینی دخیل در چرخه تامین قطعات سامسونگ اطلاعات کامل سخت افزاری این دو اسمارت فون جدید را افشا کردند. از قبل می دانستیم که Galaxy S7 دارای صفحه نمایشی ۵.۱ اینچی و برادر بزرگترش صاحب نمایشگری ۵.۵ اینچی است. علاوه بر این از قبل شنیده بودیم که قرار است این پرچمداران جدید صاحب باتری هایی بزرگتر، دوربینی متفاوت، پردازنده ای قدرتمند و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه باشند.

منبع افشا کننده این اطلاعات اندازه دقیق نماشگر Galaxy S7 را ۵.۱۷ اینچ عنوان کرده. شاید همین مسئله دلیل اختلاف ۰.۱ اینچی گزارش های مختلف تا به امروز باشد.

Alleged-Galaxy-S7-specs

این گزارش می افزاید که ظرفیت باتری به کار رفته در S7 برابر ۳۰۰۰ میلی آم‍پر و در S7 edge برابر ۳۶۰۰ میلی آم‍پر خواهد بود. اگر بشود به این اطاعات اعتماد کرد، رکورد ظرفیت باتری در سری S سامسونگ شکسته خواهد شد. البته باتری بزرگتر نگرانی از بابت افزایش ضخامت را نیز به دنبال خواهد داشت، اما تجربه تعبیه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری در Galaxy A9 نشان می دهد که سامسونگ توانایی آن را دارد که بدون افزایش ضخامت از باتری بزرگتری بهره ببرد.

در جدول فوق سنسور دوربین اصلی این محصولات ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی لنز برابر f/1.7 ذکر شده است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، به نظر می رسد که سرانجام سامسونگ نبرد بیهوده بر سر پیکسل ها را کنار گذاشته و در عوض به دنبال افزودن تکنولوژی های جدیدتر برای ارتقای کیفیت دوربین موبایل های پرچمدار خود است.

باید تا روز معرفی رسمی این محصولات منتظر ماند و دید سامسونگ امسال با چه ساز و برگی پرچمداران خود را به میدان نبرد سخت بالارده ها خواهد فرستاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alireza
    alireza | ۱۷ دی ۱۳۹۴

    شاهکار دیگری از سامسونگ.
    گلگسی اس 7.

  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان تکنولوژی, این مشخصات خوبی برای S7 هس اما با این حال تا معرفی رسمی هر چه که گفته بشه نمیتونه واقعیت صد درصدی باشه , اگه فقط گفته بشه در مورد 2گذینه باطری قوی و دوربین قوی خواهد داشت S7باید گفت S6بهینه تر و قدرتمندتر شده هس, اما عشق این 2مورد نیس مزایای S7 ,مواردی آشکار که قبلا بهش اشاره شده در این خبر فراموش شده ! نباید فقط گفته بشه دوربین قوی و باطری قوی و باید این موارد بهش اضاف بشه : پردازنده فوق قدرتمند کارآمد و صفحه نمایش فوق بهینه باکیفیتLEDاختصاصی سامسونگ (سوپرآمولد) و... واقعا دوربین نازنینی داره بدون در نظر گرفتن مزایای زیاد دوربین حرفه ای یک نکته بسیار جالب در مشخصات دوربین هس یعنی دیافگرام با گشودگی F1.7 , یادتون باشه بهترین دوربین درسال2015 جی4 با دیافگرام F1.8مقام اول را آورد در ثبت باکیفیت ترین عکس و فیلم و بعدش دوربین S6 ها و نوت5 با دیافگرامF1.9 , همانطور که قبلا گفتم آینده رو نمیشه پیش بینی کرد و شاید مقام ها در موارد مختلف در صنعت تلفن همراه در سال2016 که داخلش هستیم جابه جا بشه

مطالب پیشنهادی