ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلو-ری پلیرهای جدید سونی معرفی شد

چندین شرکت تا به حال از بلو-ری پلیرهای اولترا اچ دی جدید خود رونمایی کرده اند و سونی نیز یک محصول از این شاخه برای رونمایی دارد: UHP-H1. علاوه بر پخش تصاویر 4K از روی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۵:۰۸

چندین شرکت تا به حال از بلو-ری پلیرهای اولترا اچ دی جدید خود رونمایی کرده اند و سونی نیز یک محصول از این شاخه برای رونمایی دارد: UHP-H1.

علاوه بر پخش تصاویر 4K از روی دیسک، پلیر جدید سونی از قابلیت Multi-Room Audio با استفاده از اپلیکیشن SongPal نیز بهره مند است. UHP-H1 اولین بلو-ری پلیر مورد تایید با وضوح بالای سونی است که قابلیت های بلوتوث آن، وصل شدن اسپیکیرهای بی سیم و هدفون ها را به آن آسان می سازد.

در نظر ندارید که یک تلویزیون یا مانیتور اولترا اچ دی یا 4K خریداری کنید؟ بنابراین نیازی به این پلیر هم نخواهید داشت. در این صورت، سونی BDP-S6700 را به شما پیشنهاد می کند. این پلیر، از قابلیت های UHP-H1 نیز بهره مند است و جالب تر اینکه می توان سرویس PlayStation Now را روی آن اجرا کرد و دو کنترلر دوال شاک ۴ به آن وصل کرد.

هر دو دستگاهی که معرفی شد، قابلیت بالا بردن کیفیت تصاویر و رساندن آن به 4K را دارند تا تجربه بهتری از تماشای ویدیوها داشته باشید. در واقع این ویژگی به صورت خودکار روی تمامی دیسک های بلو-ری که هم اکنون در اختیار دارید اجرا می شود و نیازی به خرید دوباره محتوا نیست.

هنوز در مورد قیمت دستگاه ها صحبتی به میان نیامده اما سونی می گوید آن ها را بهار عرضه خواهد کرد.

uhp-h1-cw1-large-1

uhp-h1-front1-large-1

uhp-h1-front2-large-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی