ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

حافظه SSD Extreme 510 شرکت SanDisk معرفی شد

اگر حافظه SSD T3‌ سامسونگ را پسندیده اید ولی تمایل دارید نمونه ای ضد آب از آن را در اختیار داشته باشید بد نیست نگاهی به محصول جدید شرکت SanDisk بیاندازید. این کمپانی به تازگی و در جریان ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۴:۲۰

اگر حافظه SSD T3‌ سامسونگ را پسندیده اید ولی تمایل دارید نمونه ای ضد آب از آن را در اختیار داشته باشید بد نیست نگاهی به محصول جدید شرکت SanDisk بیاندازید. این کمپانی به تازگی و در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016 از حافظه ی SSD ی با عنوان Extreme 510 پرده برداشته که شباهت های زیادی با مدل تازه معرفی شده از جانب کره ای ها دارد.

حافظه ی یاد شده در اصل نمونه ای به روز گشته از مدل Extreme 500 محسوب می گردد که حالا برای کاربرانی که به صورت مداوم در حال جا به جایی هستند امنیت بیشتری فراهم نموده و خیال آنها را از بابت صدمه وارد شدن به اطلاعات شان راحت می سازد.

این درایو توسط یک بامپر دارای گواهی IP55 که در مقابل قطرات آب و گرد و غبار مقاومت دارد مورد محافظت واقع شده و ضمناً این بامپر از شدت ضربه هایی که ممکن است به صورت ناگهانی به حافظه وارد شوند هم کم می کند تا آسیبی به آن وارد نگردد.

SanDisk می گوید درایو جدیدش را برای عکاسان و فیلم بردارانی طراحی کرده که دائما در حال جا به جایی هستند و به حافظه هایی سریع برای ذخیره سازی داده هایشان نیاز دارند. این درایو از طریق USB 3.0 به کامپیوترهای شخصی متصل شده و برای تهیه آن نیز می بایست هزینه ای ۲۵۰ دلاری بپردازید.

حافظه ی قابل استفاده ی دیوایس مورد بحث با ۴۸۰ گیگابایت برابری میکند، ابعاد آن معادل ۱۰.۶۷ در ۷۵.۶۹ در ۷۵.۶۹ هستند، سنگینی آن ۷۸.۹ گرم بوده و سرعت تبادل داده اش نیز ۴۳۰ مگابایت بر ثانیه است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی