ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت به دنبال تولید سیم کارت اختصاصی برای کاربران پلتفرم خودش است

مایکروسافت قصد دارد با طراحی و تولید سیم کارت اختصاصی خود، دسترسی به شبکه LTE را برای کاربرانش کمی ساده تر کند. این غول نرم افزاری مشغول انجام تست های اولیه یک نرم افزار ارتباطی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

مایکروسافت قصد دارد با طراحی و تولید سیم کارت اختصاصی خود، دسترسی به شبکه LTE را برای کاربرانش کمی ساده تر کند. این غول نرم افزاری مشغول انجام تست های اولیه یک نرم افزار ارتباطی بر مبنای شبکه سلولار است که به کاربران ویندوز ۱۰ اجازه می دهد بدون داشتن قرارداد از شبکه های مختلف موبایل استفاده کنند.

نمونه اولیه این نرم افزار به تازگی روی فروشگاه Windows Store قرار گرفته، اما مایکروسافت هنوز برنامه های آینده خود را برای این سرویس اعلام نکرده است.

اپلیکیشن فوق فقط با ویندوز ۱۰ و سیم کارت اختصاصی مایکروسافت کار خواهد کرد. به علاوه این که ردموندی ها هنوز در خصوص بازارهای مقصد و قیمت نهایی محصول شان اطلاعاتی منتشر نکرده اند.

از دانسته های موجود می توان این طور نتیجه گرفت که مایکروسافت به دنبال راه اندازی یک اپراتور مجازی است تا به کاربران ویندوز ۱۰ و محصولات تحت این پلتفرم اجازه دهد از شبکه های سلولار سایر اپراتورهای مطرح در کشورشان استفاده کنند.

حدف قرارداد برای دارندگان ابزارهای مبتنی بر ویندوز ۱۰ به معنای آن است که غول نرم افزاری آمریکا می بایست شبکه خود را، البته با همکاری سایر اپراتورها، راه اندازی کند. البته آنها می توانند روش مشابه سیم کارت های اختصاصی اپل را در پیش بگیرند. اپل به جای پی ریزی یک شبکه اختصاصی، با ارائه سیم کارت خودش،‌ زمینه را برای اتصال به سایر اپراتورها در ۹۰ کشور جهان فراهم کرده است.

هنوز اطلاعات زیادی از این تصمیم جدید ردموندی ها در دسترس نیست، بنابراین باید منتظر ماند و دید آنها دقیقاً چه برنامه ای برای جذب کاربر بیشتر به پلتفرم خود دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    یعنی کپی سیمکارت اپل که پارسال ساخت؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ دی ۱۳۹۴

    فوق العاااااده است ، امیدوارم برای تلفن ها بیان ، دیگه عالی تر هم می شه و دیگه انحصاری اپراتورها وجود نداره / چند وقت پیش هم تایید شد دیگه برای اپدیت ویندوز 10 موبایل خود مایکروسافت به صورت مستقیم انجام می ده و نیازی به اپراتور ها نداره ، اینجوری اپدیت رو همه به صورت همزمان می گیرن

مطالب پیشنهادی