ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسابقات قهرمانی بازی Heroes of the Storm از بهار شروع می شوند

بازی Heroes of the Storm عملکردی عالی در سال گذشته میلادی داشت و درآمد کلانی روانه جیب بلیزارد کرد؛ اما امسال، قرار است که مسابقات قهرمانی Heroes of the Storm به صورت رسمی شروع به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

بازی Heroes of the Storm عملکردی عالی در سال گذشته میلادی داشت و درآمد کلانی روانه جیب بلیزارد کرد؛ اما امسال، قرار است که مسابقات قهرمانی Heroes of the Storm به صورت رسمی شروع به کار کنند و جایزه آن حدود 4 میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

این تورنومنت طولانی مدت، به سه فصل مختلف تقسیم می شود و از فصل بهار آتی، تیم هایی که شایستگی حضور در مسابقات را داشته باشند، برگزیده می شوند و به دور بعد راه می یابند. تمام رویدادهای مربوط به این مسابقات، برای عموم باز اند و هر تیمی می تواند در مراحل نخست، شانس خود را امتحان کند.

فصل نخست سری مسابقات Heroes of the Storm قرار است که از یکم الی سوم آپریل (13 الی 15 فروردین) و در شهر سئول کره جنوبی آغاز به کار کند. دو تیم از مناطق آمریکای شمالی، اروپا، چین و یک تیم از مناطق آمریکای لاتین، آسیای جنو شرقی، تایوان، استرالیا و نیوزلند به این رقابت ها خواهند پیوست و بر سر جایزه ارزشمند آن خواهند جنگید.

Heroes of the Storm بازی جدید و MOBA کمپانی بلیزارد است که اواسط سال گذشته میلادی، برای پلتفرم پی سی عرضه شد. بازخورد مثبت منقدین و دریافت میانگین نمره 86 از آن ها، سبب شد که Heroes of the Storm به رقیبی جدی برای Dota و League of Legends تبدیل شود و بلیزارد سرمایه گذاری کلانی روی آن کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saafa
    Saafa | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    بازم هیچی لیگ نمیشه!
    دوتا 2 رو دیروز نصب کردم، کلا در برابر لیگ گیم پلی نداره :))
    درسته لیگ نسخه ی ایده گرفتششه، ولی لیگ خیلی گیم پلی جالبتری داره

مطالب پیشنهادی