ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران معتقدند درآمد بازار واقعیت مجازی/افزوده تا سال 2020 به 120 میلیارد دلار می رسد

تیم مرل، موسس و مدیر اجرایی شرکت Digi-Capital است. او در کنار بازاریابان و تحلیلگران این شرکت سرمایه گذار، در گزارش اخیر خود به رشد قابل قبول تکنولوژی های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طی سال ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

تیم مرل، موسس و مدیر اجرایی شرکت Digi-Capital است. او در کنار بازاریابان و تحلیلگران این شرکت سرمایه گذار، در گزارش اخیر خود به رشد قابل قبول تکنولوژی های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده طی سال های آتی اشاره داشته اند و پیش بینی کرده اند که طی 4 سال آینده، این بازار به میزان درآمد 120 میلیارد دلاری برسد.

در گزارش آمده که: «اوایل سال گذشته به نظر می رسید که واقعیت افزوده در سال 2016 برای استفاده عموم مردم عرضه شود. اما حالا بازار آن روی کسب و کارها تمرکز یافته و عرضه شان برای سال 2017 در نظر گرفته شده است (با این حال، شرکت هایی چون مجیک لیپ می توانند این مسئله را تغییر دهند). بازآوری مالی بازار واقعیت افزوده برای مشتریان طی 12 ماه صورت می پذیرد و حالا پیش بینی می شود که این درآمد تا سال 2020 به 90 میلیارد دلار برسد.»

سپس در مورد واقعیت مجازی صحبت می شود: «پلی استیشن وی آر سونی و واقعیت مجازی موبایلی (از سامسونگ و سایرین)، اولین تجربه های VR در بازار عمومی هستند. واقعیت مجازی یک بازار سرگرمی باقی می ماند که سخت افزار، بازی، ویدیو و شهربازی ها آن را به جلو می رانند.»

سهم واقعیت افزوده هم تقریبا 30 میلیارد دلار خواهد بود. در حالی که پیش بینی شده فروش بازی ها روی واقعیت مجازی، بیشترین میزان درآمدزایی را داشته باشد، اما این بخش در بازار واقعیت افزوده، کمترین بخش را به خود اختصاص داده. باید دید که آیا توسعه دهندگان بازی و البته گیمرها در آینده روی خوش به این بازار نشان خواهند داد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza
    Reza | ۳۰ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان من بازی بلک اپس 3 و پلی استیشن4 رو تازه خریدم.اصلن معلوم نیس چطوره.لطفن اگه کسی این بازیو کرده یه توضیحی بده

مطالب پیشنهادی