ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از برگزاری همایش جدید اکس باکس در ماه اسفند خبر داد

به نظر می رسد که مایکروسافت می خواهد در ماه اسفند و در شهر سان فرانسیسکو، همایشی جدید برگزار کند و آخرین اخبار اکس باکس را با طرفداران خود در میان بگذارد. بنابر گزارش وب ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۵۰

به نظر می رسد که مایکروسافت می خواهد در ماه اسفند و در شهر سان فرانسیسکو، همایشی جدید برگزار کند و آخرین اخبار اکس باکس را با طرفداران خود در میان بگذارد. بنابر گزارش وب سایت NeoWin، افرادی که به محل برگزاری این همایش مراجعه کنند قادر به تجربه جدیدترین عناوین در دست کار برای دو پلتفرم ویندوز 10 و اکس باکس وان خواهند بود.

فیل اسپنسر، مدیر دوست داشتنی برند اکس باکس، قرار است که در همایش مورد بحث به سخنرانی بپردازد و این بدان معناست که احتمالا شاهد کنفرانس خبری جدیدی از سوی مایکروسافت خواهیم بود.

سخنان اخیر فیل اسپنسر و سایر کارکنان مایکروسافت درباره عناوین انحصاری فصل بهار و پاییز، مدت هاست که امید را در دل طرفداران کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان زنده کرده و با برگزاری این همایش، می توان امیدوار بود که عناوین بیشتری نیز معرفی شده و به نمایش دربیایند. در همین حال، آپدیت های اخیر Preview اکس باکس وان نیز به بحث داغی تبدیل شده اند و احتمالا اخباری در این رابطه نیز بشنویم.

همایش جدید مایکروسافت، محوریت بیشتری روی پلتفرم اکس باکس وان دارد و بعید به نظر می رسد که شاهد خبر چندان ارزشمندی درباره پلتفرم پی سی باشیم. سران مایکروسافت در چند وقت از علاقه شان به گسترش دادن دوباره فعالیت های خود در گیمینگ ویندوز صحبت کرده اند و عرضه دو بازی Rise of the Tomb Raider و Gears of War: Ultimate Edition می تواند شروعی جذاب بر این روند باشد؛ اما با این حال تا تحقق واقعی این هدف زمان زیادی باقی مانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    فیل اسپنسر دوست داشتنی فرد دنیای گیم

  • Ag
    Ag | ۳ بهمن ۱۳۹۴

    امیدوارم تعدادی انحصاری جدید معرفی کنه که تو پاییز 2016 بیان به بازار ... لاین آپ ماکروسافت امسال یه کوچولو ضعیف تر از لاین آپ سونی هستش ... برعکس 2014 و 2015 که برتر بود.

    هنوز 2 تا عنوان انحصاری AAA دیگه جا داره واسه 2016 .

مطالب پیشنهادی