ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نویسنده سری بازی Dragon Age بعد از 17 سال از Bioware جدا شد

دیوید گیدر، نویسنده سری بازی Dragon Age، به تازگی اعلام کرده که از این پس از استودیوی Bioware جدا خواهد شد. گیدر روز گذشته در اکانت توییتر خود نوشت که: «متاسفانه باید اعلام کنم که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

دیوید گیدر، نویسنده سری بازی Dragon Age، به تازگی اعلام کرده که از این پس از استودیوی Bioware جدا خواهد شد. گیدر روز گذشته در اکانت توییتر خود نوشت که: «متاسفانه باید اعلام کنم که با گذشت 17 سال، به آخرین روز فعالیت ام در Bioware رسیده ام. دلم برای همکارانم تنگ خواهد شد و برایشان آرزوی موفقیت می کنم».

وی هیچ دلیلی برای کار خود اعلام نکرده اما همکاران و طرفداران وی، به صورت گسترده در شبکه اجتماعی توییتر از او تشکر و برایش آرزوی موفقیت کرده اند.

گیدر نقشی کلیدی در Bioware ایفا می کرد و جهان بی نظیر سری بازی دراگون ایج را برای این استودیوی خوش نام خلق کرد. وی علاوه بر بازی های ویدیویی، مسئولیت نگارش رمان و کمیک های دراگون ایج را نیز بر عهده داشته است.

سال گذشته، گیدر اعلام کرد که از تیم دراگون ایج جدا شده و به تیم یکی از پروژه های جدید Bioware می پیوندد. اگرچه هنوز از این پروژه جدید رونمایی نشده، اما می توان حدس زد که گیدر در این مدت، مسئولیت پایه گذاری خطی مشی عنوان مورد بحث را در دستور کار خود داشته است.

هنوز مشخص نیست که Bioware کدام یک از کارکنان خود را جایگزین گیدر خواهد کرد. تنها می توان احتمال داد که Drew Kapyshyn، نویسنده کارکشته بازی های ویدیویی که چند سال پیش دوباره به Bioware پیوست، جایگزین وی شود. در هر حال، دیوید گیدر شخصیتی مهم در صنعت بازی های ویدیویی به شمار می رفت و تنها می توان برای وی، آرزوی خوشبختی کرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی