ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با قابلیت Trip Tips فوراسکوئر، از پیشنهاد دوستان خود برای انتخاب محل سفر بهره بگیرید

جدیدترین قابلیت فوراسکوئر به شما کمک می کند که آسان تر از همیشه، بهترین نقطه را برای سفر انتخاب کنید. فوراسکوئر که با اپلیکیشن مکان نمایی اش در میان کاربران موبایل به شهرت رسید، حالا با قابلیت جدید ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

جدیدترین قابلیت فوراسکوئر به شما کمک می کند که آسان تر از همیشه، بهترین نقطه را برای سفر انتخاب کنید. فوراسکوئر که با اپلیکیشن مکان نمایی اش در میان کاربران موبایل به شهرت رسید، حالا با قابلیت جدید Trip Tips مخاطبین خود را دعوت می کند که از این سرویس برای برنامه ریزی سفر بعدی خود استفاده کنند.

Trip Tips کار بسیار ساده ای انجام می دهد: محل مورد نظرتان برای سفر را در آن تایپ کنید؛ خواه سونومای کالیفرنیا باشد و خواه شانگهای چین. فوراسکوئر با این کار، یک آدرس اینترنتی در اختیار شما می گذارد که می توانید آن را میان دوستان و اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

افرادی که لینک را دریافت می کنند، می توانند بسته به شهری که برای سفر انتخاب کرده اید، نقاط دیدنی یا رستوران های خوب را روی نقشه برایتان مشخص کنند و پیشنهادات متنی خود را هم ضمیمه آن نمایند.

پس از ارائه پیشنهادات دوستان و آشنایان، حالا نقشه علامت گذاری شده توسط آنها روی موبایلتان ذخیره می شود تا وقتی به محل مورد نظرتان رسیدید، بتوانید با باز کردن اپلیکیشن فوراسکوئر به پیشنهادات آنها دسترسی داشته باشید.

ابزار Trip Tips شاید آیتم چندان خارق العاده ای نباشد، اما به خوبی نمایانگر نقشه های آینده کمپانی فوراسکوئر برای ایجاد تعامل هر چه بیشتر میان کاربران اپ و نقاط جغرافیایی است که به آن سفر می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی