ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید از Oppo Find 9

شرکت چینی Oppo اگر چه همانند هوآوی و شیائومی شناخته شده نیست اما در قاره آسیا طرفداران خاص خود را دارد به طوری که بر اساس آمار در سال 2015 میلادی حدود 50 میلیون اسمارت ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

شرکت چینی Oppo اگر چه همانند هوآوی و شیائومی شناخته شده نیست اما در قاره آسیا طرفداران خاص خود را دارد به طوری که بر اساس آمار در سال 2015 میلادی حدود 50 میلیون اسمارت فون به فروش رسانده.

در همین راستا باید بگوئیم که حدود یک ماه پیش روی شبکه اجتماعی Weibo در مورد محصول قدرتمند جدیدی از این کمپانی موسوم به Find 9 اطلاعاتی منتشر گشت که از تجهیز این دستگاه به رم 6 گیگابایتی و چیپست 64 بیتی خبر می داد.

حالا امروز دوباره شایعات تازه ای از این محصول منتشر شده که گویا این موبایل با شماره مدل X9009 توسط آژانس نظارتی تلکام اندونزی که معادل سازمان TENAAی چینی است تائید گشته و مشخصات آن در وب سایت این ارگان گذاشته شده.

پیرو همین امر، رندرهایی نیز از این تلفن هوشمند منتشر شده که نشان می دهند طراحی بسیار زیبایی دارد و اگر این تصاویر کامپیوتری درست باشند، بنابراین Oppo Find 9 با بدنه ی تماما فلزی و حسگر تشخیص اثر انگشت در بخش پشتی خود همراه خواهد بود.

با توجه به عکس ها، دکمه های قفل و پاور در سمت راست بدنه و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ آن تعبیه شده اند.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات این موبایل منتشر نشده اما پیرو شایعات اخیر می توان گفت احتمالا به صفحه نمایش 5.9 اینچی QHD، چهار گیگابایت رم، چیپست اسنپدراگون 820 و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 مجهز خواهد بود. گفته می شود شاید دوربین اصلی آن 21 مکاپیکسلی بوده و اندروید 6.0 نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب باشد.

برای اینکه بدانید این خبرها درست هستند یا خیر و همچنین برای آگاهی از مشخصات، زمان عرضه و قیمت این محصول فقط باید یک هفته منتظر بمانید زیرا قرار است Oppo Find 9 در هفته آتی معرفی گردد.

Oppo-Find-9-leak_2-w600

 

Oppo-Find-9-leak_1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی