ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین های گوپرو و امکان استریم آنلاین ویدیو از طریق پریسکوپ
تکنولوژی

همکاری پریسکوپ و GoPro برای استریم آنلاین ویدیوهای ورزشی

آن طور که از اخبار جدید برمی آید کمپانی استریم آنلاین ویدیوی پریسکوپ بالاخره قصد کرده که پای خود را از حوزه تلفن های هوشمند فراتر بگذارد و وارد ابزارهای تازه تری برای سرویس ویدیوی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۷ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

آن طور که از اخبار جدید برمی آید کمپانی استریم آنلاین ویدیوی پریسکوپ بالاخره قصد کرده که پای خود را از حوزه تلفن های هوشمند فراتر بگذارد و وارد ابزارهای تازه تری برای سرویس ویدیوی آنلاین خود شود.

این شرکت زیرمجموعه توییتر به تازگی اعلام کرده که قصد دارد با ادغام نرم افزار اختصاصی خود در دوربین های ورزشی گوپرو، به کاربران این دوربین ها امکان استریم آنلاین تصاویر گرفته شده را بدهد. برای اولین بار دنبال کننده های این افراد در پریسکوپ و توییتر می توانند به صورت زنده به تماشای ویدیوهای زنده گرفته شده توسط دوربین های گوپرو بپردازند.

در حال حاضر این قابلیت در نسخه iOS نرم افزار در دسترس است و با دوربین های Hero 4 Black و Hero 4 Silver کار می کند. کافیست کاربر دوربین را به آیفون خود متصل نماید، در این حالت نرم افزار پریسکوپ فعال شده و امکان استریم آنلاین تصاویر دوربین را به کاربر خود می دهد.

این قابلیت جدید امکانات بسیار جذابی را در اختیار موج سواران، اسکی بازان، دوچرخه سواران و سایر ورزشکاران قرار می دهد تا بتوانند در لحظه دیگران را در لذت و هیجان خود شریک کنند. تصور کنید تماشای آنلاین تصاویر یک دوربین گوپرو سوار بر پهپادی در دل آسمان چقدر می تواند جذاب باشد.

نرم افزار پریسکوپ این قابلیت را فراهم کرده تا بتوان نمایشگر آیفون را در حین استریم ویدیو قفل کرد تا خللی در کار انتقال تصاویر حتی زمانی که موبایل خود را در دست گرفته اید، یا آن را درون جیب قرار داده اید، ایجاد نشود. دوربین گوپرو می تواند علاوه بر ارسال تصاویر به تلفن همراه، همزمان آن را روی حافظه SD خود نیز ذخیره کند.

پریسکوپ هنوز زمان مشخصی را برای ارائه این قابلیت روی نسخه اندروید نرم افزارش اعلام نکرده، اما به طور قطع دیر یا زود چنین اتفاقی نیز رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی