ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی Funcom از بازی Conan Exile رونمایی کرد

اوایل ماه گذشته برایتان نوشتیم که Funcom قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی، سه بازی جدید براساس سری داستان های «افسانه کنان بربر» عرضه کند. این کمپانی اعلام کرده بود که از اولین نسخه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

اوایل ماه گذشته برایتان نوشتیم که Funcom قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی، سه بازی جدید براساس سری داستان های «افسانه کنان بربر» عرضه کند. این کمپانی اعلام کرده بود که از اولین نسخه از این سه عنوان، اوایل سال جدید میلادی معرفی می شود و حالا به قول خود عمل کرده است.

اولین بازی از میان این سه عنوان، Conan Exile نامیده می شود. Conan Exile گیمر را در محیطی کاملا باز و غنی قرار می دهد و می توان گیم پلی را هم به صورت تک نفره و هم به شکل چندنفره به انجام رساند. بازی مورد بحث قرار است که برای پی سی و کنسول های نسل هشتمی ساخته شود و بخش چندنفره آن، علاوه بر سرورهای عمومی، از سرورهای خصوصی نیز پشتیبانی می کند.

conan_exiles_screen_2-600x363

Conan Exile قرار است که ابتدا و در تابستان امسال، به صورت Early Access روی پلتفرم پی سی عرضه شود. Funcom هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار بازی برای کنسول های خانگی و نیز تاریخ احتمالی به پایان رسیدن فاز Early Access اعلام نکرده است.

سازندگان بازی، فعلا ترجیح داده اند که صحبت زیادی درباره Conan Exile به میان نیاورند. تریلر تیزری که برای بازی منتشر شده است نیز، اطلاعاتی چندانی با خود به همراه ندارد و گیم پلی را به نمایش نمی گذارد؛ اما مطمئنا از تماشای آن لذت خواهید برد. تریلر سینمایی بازی را می توانید در پایین تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی