ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

PlayStation Network روز گذشته یک بار دیگر از دسترس خارج شد

سرویس PlayStation Network کمپانی سونی، ماه فوریه میلادی را در حالی آغاز کرد که کاربران با مشکلاتی از قبیل قطعی دائمی و یا عدم اتصال به سرورها مواجه بودند. این مشکلات، شب گذشته دامن بسیاری ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

سرویس PlayStation Network کمپانی سونی، ماه فوریه میلادی را در حالی آغاز کرد که کاربران با مشکلاتی از قبیل قطعی دائمی و یا عدم اتصال به سرورها مواجه بودند. این مشکلات، شب گذشته دامن بسیاری از کاربران کنسول پلی استیشن 4 را گرفتند و تا چند ساعت به طول انجامیدند. در همین حال، سونی نیز اعلام کرد که مشکلات شناسایی و رفع شده اند اما برخی از کاربران هم چنان با مسائلی چون لگ هنگام بازی یا عدم امکان ورود به اکانت خود مواجه بودند.

مشکلات اخیر سرورهای پلی استیشن نتوورک، اوایل سال جدید میلادی و از ماه ژانویه آغاز شد. از آن زمان به بعد، سرورهای PSN هر از چندگاهی به دلایل مختلف از دسترس خارج شدند که البته سونی تلاش داشته تا در سریع ترین زمان ممکن، این مشکلات را برطرف نماید. حتی قطعی نسبتا بلندمدت سرورها در اوایل ماه گذشته میلادی، سبب شد که سونی اکانت یک روزه پلی استیشن پلاس در اختیار کاربران خود قرار دهد.

مشکلات روز گذشته، برای اولین بار توسط بسیاری از کاربران بازی Destiny مشاهده شد. در همین حال، کمپانی بانجی هم در شبکه اجتماعی توییتر اعلام نمود که در حال بررسی مشکلات اند و البته، مسائل به وجود آمده مستقیما به سرورهای سونی مرتبط اند و ارتباطی به سرورهای بانجی ندارند.

در هر صورت، باید امیدوار بود که مشکلات سرورهای پلی استیشن نتوورک، به امری طبیعی بدل نگردد و امکان تجربه عناوین آنلاین برای کاربران به راحتی فراهم گردد. اگر این رویه ادامه پیدا کند، مسلما سونی مجبور خواهد بود که یک بار دیگر اکانت رایگان پلی استیشن پلاس را در اختیار گیمرها قرار دهد. شاید این مسئله در نگاه نخست چندان برای سونی پرهزینه به نظر نرسد، اما صحبت درباره میلیون ها کاربر سرویس پلی استیشن نتوورک است و حتی یک روز اضافه برای این تعداد از کاربران، هزینه ای هنگفت روی دست سونی خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پ
    پ | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    اکس باکس لایو خیلی بهتره از psn

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    مشکل ک داشت دیشب اخرشب ساعت 2. قط شد ولی صبح ساعت 7 ک من بیدار شدم راحت وصل میشد ولی خب احتمالا داشتن روش کار میکردن

مطالب پیشنهادی