ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار TrackMania Turbo برای کنسول ها و پی سی مشخص شد

بازی های ریسینگ یا ماشین سواری به چندین دسته تقسیم می شوند که سری TrackMania به تنهایی پرچمدار یکی از این بخش ها به حساب می آید. فورتزا، گرن توریزمو و درایوکلاب را فراموش کنید، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

بازی های ریسینگ یا ماشین سواری به چندین دسته تقسیم می شوند که سری TrackMania به تنهایی پرچمدار یکی از این بخش ها به حساب می آید. فورتزا، گرن توریزمو و درایوکلاب را فراموش کنید، حتی به ماریو کارت و راکت لیگ هم فکر نکنید.

TrackMania در واقع یک بازی فوق العاده تخیلی در لباسی کاملا واقع گرایانه است. ماشین های حرفه ای رالی، با سرعتی سرسام آور روی زمین هایی به پرواز در می آیند که شاید کمتر قوانین فیزیکی در آن رعایت شود.

آخرین بازی تولید شده از این سری، TrackMania Turbo نام دارد که تفاوت محتوایی خاصی با نسخه های پیشین ندارد و پا جای پای نسخه های پیشین گذاشته تا موفقیت گذشته را تکرار کند. مسابقه در زمین هایی که نصفشان در آسمان پیچ خورده و حتی ساخت آن ها، از مهم ترین علاقه مندی بازیکنان TrackMania Turbo خواهد بود.

نکته قابل توجه، انتشار بازی توسط کمپانی فرانسوی یوبیسافت است. TrackMania Turbo قرار است در تاریخ 22 مارس 2016 (3 فروردین 95) برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی منتشر شود. اگر قصد خرید آکیلس ریفت یا پلی استیشن وی آر را هم دارید، یوبیسافت این بازی را برای شما هم آماده ساخته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی