ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی ایرانی ارتش های فرازمینی اسفند ماه روی پلتفرم استیم عرضه می شود

آریا اسرافیلیان، مدیر عامل استودیوی راسپینا و کارگردان بازی ارتش های فرازمینی (بررسی دیجیاتو) به تازگی از عرضه بازی مورد بحث در بازار بین المللی خبر داده و اعلام نموده که ناشری خارجی، مسئولیت عرضه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۰:۴۵

آریا اسرافیلیان، مدیر عامل استودیوی راسپینا و کارگردان بازی ارتش های فرازمینی (بررسی دیجیاتو) به تازگی از عرضه بازی مورد بحث در بازار بین المللی خبر داده و اعلام نموده که ناشری خارجی، مسئولیت عرضه آن روی پلتفرم محبوب استیم را برعهده خواهد داشت.

بازی ارتش های فرازمینی برای اولین بار در دی ماه سال 90 و در نمایشگاه رسانه های دیجیتالی در معرض دید عموم قرار گرفت. ساخت ارتش های فرازمینی اوایل سال گذشته شمسی به پایان رسید اما مشکلات متعدد در روند انتشار، سبب شد که بازی با تاخیر فراوان در شهریور امسال عرضه شود؛ اما با این حال، به نظر می رسد با بازخورد خوبی از سوی مخاطبان ایرانی مواجه شده است.

آریا اسرافیلیان ضمن تایید خبر انتشار بازی روی استیم گفته که ناشر خارجی، برخوردی مناسب با تیم توسعه دهنده ایرانی راسپینا داشته و شرکت های اروپایی بعد از برجام و رفع تحریم ها، حساسیت کمتری نسبت به تعامل با شرکت های ایرانی نشان می دهند.

بازی ارتش های فرازمینی در حال حاضر در بازار ایران موجود می باشد و در تاریخ 14 اسفندماه روی پلتفرم استیم عرضه خواهد شد؛ باید توجه داشت که بازی مذکور، از بخش آنلاین چندنفره نیز بهره مند است و با عرضه بین المللی، این بخش نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. علاقه مندان این بازی ایرانی می توانند به صفحه رسمی ارتش های فرازمینی در شبکه استیم مراجعه کرده و از آخرین اخبار و موضوعات مربوط به آن مطلع شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    بازی خیلی خوبی هست .
    برای ایران میشه گفت عالیه .
    ولی مشکلی که 99 درصد بازی های ایرانی رو دارن رو این بازی هم داره : الکی سخت بودن بعضی مراحل .
    مثلا یه مرحله بود باید یه جایی رو بمب گذاری میکردیم ، از 4 طرف پهباد و سرابز میومد.
    تازه بمب هم که میذاشتیم ، میگفت محوطه را پاکسازی کنید ولی برای من دیگه خشابی نمونده بود :|
    ولی در کل خیلی خوب بود.

  • ahmad
    ahmad | ۲۱ بهمن ۱۳۹۴

    برنامه شما عالی

مطالب پیشنهادی