ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار اپیزود نخست بازی The Walking Dead: Michonne مشخص شد

استودیوی Telltale، سانده سری بازی تحسین شده The Walking Dead، به تازگی از تاریخ عرضه اپیزود نخست بسته الحاقی The Walking Dead: Michonne رونمایی کرده است. اپیزود اول بازی مورد بحث، In Too Deep نامیده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

استودیوی Telltale، سانده سری بازی تحسین شده The Walking Dead، به تازگی از تاریخ عرضه اپیزود نخست بسته الحاقی The Walking Dead: Michonne رونمایی کرده است. اپیزود اول بازی مورد بحث، In Too Deep نامیده می شود و روایت اتفاقات مربوط به شخصیت میشون در سری کمیک های «مردگان متحرک» را روایت می کند.

داستان اپیزود اول بازی از این قرار است که میشون به کاراکتری دیگر به نام Pete و خدمه کشتی وی خواهد پیوست تا به وی در یافتن سایر بازمانده ها و تجهیزات مورد نیاز برای بقا کمک کند. در همین حال، کشتی The Companion با سیگنالی برای کمک مواجه می شود و گروهی از بازماندگان را در کلونی شناور Monroe می یابد.

The Walkind Dead: Michonne قرار است در قالب سه اپیزود عرضه شود. اپیزود دوم، Give No Shelter نام گرفته است و حدود یک ماه بعد از اپیزود اول عرضه خواهد شد. هرسه اپیزود در کل قیمتی برابر با 15 دلار خواهند داشت و باخرید مجموعه کامل بازی، دسترسی به اپیزود دوم و سوم نیز باز می شود.

اپیزود The Walking Dead: Michonne - In Too Deep در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) برای پی سی، مک و کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه خواهد شد. در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) نیز نسخه اندرویدی و iOS بازی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • safi
    safi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    دوروز دیگه نیم فصل دوم فصل شیش شروع میشه
    واقعا سریاله عالی ایه

  • mehrshad
    mehrshad | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    oooooo

مطالب پیشنهادی