ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مپس تا به امروز 2.5 میلیون بار اصلاح شده است

چندان هم زیبا نبود... نسخه اول اپل مپس، محصولی که برای ساخته شدنش سه شرکت نقشه نگاری دیجیتالی خریداری شدند مشکلاتی به مراتب بیشتر از آنچه کاربران تصور می کردند داشت. این محصول کاملا با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

چندان هم زیبا نبود... نسخه اول اپل مپس، محصولی که برای ساخته شدنش سه شرکت نقشه نگاری دیجیتالی خریداری شدند مشکلاتی به مراتب بیشتر از آنچه کاربران تصور می کردند داشت.

این محصول کاملا با آنچه اپل عادت داشت در اختیار کاربرانش قرار دهد و چیزی که مشتری ها معمولا از آن تحویل می گرفتند فرق می کرد.

تقریبا چهار سال از آن زمان گذشته و اپل مپس حالا بهتر شده، می توان از آن استفاده نمود و از برخی جهات حتی با گوگل مپس برابری می کند به ویژه به این خاطر که اپل سال گذشته با ارائه iOS 9 قابلیت سرچش را بهبود بخشیده و مسیرهای حمل و نقل شهری را هم به آن اضافه نمود.

رسیدن به این نقطه اما چندان هم آسان نبود. در واقع شرکت مورد بحث برای رسیدن به این مرحله چندین میلیون اصلاح را روی سرویس نقشه های خود اعمال کرد.

ادی کیو نایب رئیس ارشد واحد نرمافزارها و سرویس های اینترنتی اپل در مصاحبه ای که اخیرا با Daring Fireball انجام داد اظهار نمود: ما بیش از 2.5 میلیون فیدبک دریافتی از سوی مشتریانمان را روی این نقشه ها اعمال کردیم و بعد از اعمال اصلاحات آنها را در جریان قرار دادیم.

کیو و کریگ فدریگی نایب رئیس مهندسی نرم افزار اپل روز جمعه گذشته میهمان برنامه ای به میزبانی جان گرابر بودند تا در تهیه نسخه ویژه ای از پادکست او با نام تاک شو مشارکت نمایند.

باید بدانید که اپل مپس از قبل روی کلیه دستگاه های آیفون بارگذاری می شود و محض اطلاع تان این شرکت ده ها میلوین آیفون 6، 6 پلاس، 6 اس و 6 اس پلاس را به فروش رسانده است.

اما همین حالا که این مطلب را می خوانید بسیاری از این کاربران مشغول دانلود و استفاده از گوگل مپس هستند (همان سیستم نقشه پیش فرض اصلی برای iOS) با این حال، حتی اگر درصد اندکی از کاربران آیفون از اپل مپس استفاده نمایند، دریافت 2.5 میلیون اصلاحیه از دست کم 180 میلیون کاربر چندان هم رقم پایینی محسوب نمی شود.

پاسخ کیو در این رابطه به عنوان بخشی از توضیحاتش در مورد کیفیت نرم افزار اپل مطرح می شود. فدریگی که پیشتر مقیاس وسیع کاربر سرویس های مختلف اپل را به گروبر گوشزد کرده بود اظهار داشت: این افزایش باورنکردنی است. ما یک شبه از صفر به مقیاس بین المللی می رسیم.

فدریگی و کیو علاوه بر تعداد درخواست های پاسخ داده شده اطلاعاتی را هم در مورد دیگر سرویس های اپل مطرح کردند و اعلام نمودند که اپل موزیک حالا یازده میلیون کاربر پولی دارد و سیری در هر هفته میلیاردها درخواست را پاسخ می دهد. آنها همچنین اعلام داشتند که هر هفته در حدود 750 میلیون خرید از طریق اپل استور و آیتونز انجام می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سامان
    سامان | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    اپل مپز 2.5 ميليون بار اصلاح شده، اما در تهران، كماكان پل تقاطع غير همسطح شيخ فضل الله نوري و محمد علي جناح را در حال ساخت نشان مي دهد. اين پل در سال 1392 افتتاح شده است.

مطالب پیشنهادی