ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شایعه ساخت Knack 2 قوت گرفت

Knack یکی از بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در زمان عرضه بود که برخلاف آنچه انتظار می رفت، چندان بازی بزرگ و قابل توجهی نشد. مارک سرنی، معمار و طراح پلی استیشن 4 و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

Knack یکی از بازی های انحصاری پلی استیشن 4 در زمان عرضه بود که برخلاف آنچه انتظار می رفت، چندان بازی بزرگ و قابل توجهی نشد. مارک سرنی، معمار و طراح پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا، ساخت این بازی را بر عهده داشت و بسیاری امیدوار بودند تا Knack تبدیل به Crash Bandicoot بعدی شود، اما چنین نشد.

تقریبا دو سال و چند ماه از عرضه ی این بازی می گذرد و استودیو ژاپن SCE که مسئول توسعه ی Knack بود، خبری از ساخت نسخه دوم نداده اما در رزومه یکی از کارمندان کمپانی تایوانی XPEC Entertainment حالا نام Knack 2 دیده می شود.

در این رزومه که متعلق به انیماتور سه بعدی است نوشته شده که وی از ماه مه سال 2015 کار خود را آغاز کرده و در حال تولید میان پرده ها و حرکات سه بعدی کاراکترها روی سیستم پلی استیشن 4 است. اندکی پس از اینکه رزومه وی در انجمن های NeoGAF دست به دست شد، وی به فکر پاک کردن نام بازی از پروفایل خود افتاد.

کمپانی XPEC Entertainment به صورت برون سپاری (Outsource) پروژه های شرکت های بازی سازی را انجام می دهد. برای مثال، میان پرده های فاینال فانتزی 15 را این شرکت تولید کرده. البته کمپانی مذکور تایوانی عنوان های مخصوص به خودش را هم توسعه داده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی