ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا ۶۵۰ با قیمت ۱۹۹ دلار به شکل رسمی از سوی مایکروسافت معرفی شد

پس از حرف و حدیث های بسیار، امروز بالاخره مایکروسافت از تلفن هوشمند لومیا ۶۵۰ که به ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده، به شکل رسمی پرده برداشت. پیش از این مشخصات و حتی تصاویر زنده ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۱:۵۸

پس از حرف و حدیث های بسیار، امروز بالاخره مایکروسافت از تلفن هوشمند لومیا ۶۵۰ که به ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده، به شکل رسمی پرده برداشت.

پیش از این مشخصات و حتی تصاویر زنده و رندر شده این محصول به فضای مجازی راه یافته بودند و می توان دید که محصول نهایی، تفاوتی با آنچه پیشتر برایتان گزارش داده ایم، ندارد.

جدیدترین لومیای مایکروسافت به نمایشگری ۵ اینچ و پنل OLED با رزولوشن HD مجهز شده است. ترکیب اندازه نمایشگر با این رزولوشن تصویر، باعث دست یافتن به چگالی ۲۹۷ پیکسل در هر اینچ می شود. لازم به ذکر است که نمایشگر ۵ اینچ موبایل مورد بحث از گوریلا گلس ۳ نیز برخوردار است.

لومیا ۶۵۰ همچنین از یک گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل افزایش بهره می برد. باتری دستگاه نیز ۲۰۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد و مایکروسافت از چیپست اسنپدراگون ۲۱۲ استفاده کرده که این سیستم-بر-چیپ، دارای پردازنده ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز است و نکته مثبت اینکه از ارتباط نسل چهارم یا همان LTE نیز پشتیبانی به عمل می آورد.

جدیدتری عضو خانواده لومیا همچنین میزبان دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی است که هر دو از گشودگی دهانه لنز f/2.2 بهره برده و در دو سوی این تلفن هوشمند جای گرفته اند.

نکته جالب اینکه مایکروسافت خبر می دهد که این اسمارت فون مجهز به ویندوز ۱۰، "انتخابی هوشمندانه برای کسب و کارهاست" و در واقع نشان می دهد که با ارائه چنین موبایل هایی، چه راهی را نشانه گرفته است.

در نهایت باید اشاره داشت که لومیا ۶۵۰ مایکروسافت در هفته جاری در اروپا به فروش خواهد رسید. اهالی ردموند قیمت این محصول را نیز ۱۹۹ دلار تعیین کرده اند و آن را تنها در دو رنگ مشکی و سفید ارائه می دهند.

Lumia650_Marketing_Image-SSIM-02-1024x731-w600

Lumia650_Marketing_Image-SSIM-01-1024x731-w600

Lumia650-Rational-White-Back-1024x731-w600

Lumia650-Rational-White-Front-SSIM-1024x731-w600

Lumia650-Rational-White-Right-1024x731-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • فرهاد
    فرهاد | ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

    ببینید چون خواستن گوشی رو نازک در بیارن مجبور بودن باتری با ظرفیت پایین استفاده کنن خوب حالا اگه میومد یه سی پی یو پر مصرف استفاده میکرد باتری تند و تند خالی میشد از یه سی پی یو با مصرف برق پایین و البته حداکثر فرکانس استفاده شده تا همه چی با هم مچ بسته. سی پی یو کم مصرف باتری پرفیت پایین بدنه نازک!
    بعد وقتی میگن مایکروسافت همیشه یه جاش رو کم میذاره مگه تو گوشی های اندرویدی اینجوری نیست؟
    یکی رم و حافظه خوب داره دوربینش چرته یکی سی پی یو قوی داره باتریش کمه یکی همه چیش عالیه حافظه دردسترسش کمه ...

  • iman
    iman | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    قابل توجه کسایی که به سی پی یو snap 212 این گوشی گیرمیدن اخه برادر من ویندوزفون انقدر روونه ک. نیازی به snap 801 نداره اون موبایلای اندرویدیه که به سی پی یو هشت هسته و رم چهار نیاز داره

  • lyla
    lyla | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

    ماکروسافت هم با این زباله های ویندوز فونی فقط بر حجم مواد بازیابفتی در جهان اضافه میکنه :)

    • سیاوش
      سیاوش | ۲۶ بهمن ۱۳۹۴

      نگران نباش مایکروسافت اونقد گوشی تولید نمی کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی