ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با Gmailify، امکانات خوب جیمیل را در اختیار دیگر سرویس های ایمیل قرار می دهد

گوگل یکی دو سالی است که به کاربران سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت، اجازه می دهد تا بتوانند از اپ جیمیل برای دسترسی به اینباکس خود استفاده کنند. اما کمپانی مورد بحث امروز با معرفی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

گوگل یکی دو سالی است که به کاربران سرویس های ایمیل یاهو و مایکروسافت، اجازه می دهد تا بتوانند از اپ جیمیل برای دسترسی به اینباکس خود استفاده کنند. اما کمپانی مورد بحث امروز با معرفی قابلیت جدیدی به نام Gmailify، تلاش کرده تا حتی بیشتر از گذشته خود را با کاربران سرویس هایی به غیر از جیمیل مطابقت دهد.

Gmailify قابلیتی است که بهره گیری از مزایایی همچون سازماندهی اینباکس، محافظت در برابر اسپم و گوگل کاردها را برای حساب های کاربری غیر جیمیل هم فراهم می کند. این قابلیت فعلا برای اپلیکیشن اندروید و نسخه تحت وب جیمیل ارائه شده، و در حال حاضر از حساب های کاربری هات میل، آتلوک و یاهو پشتیبانی به عمل می آورد.

برای استفاده از Gmailify، شما می بایست از طریق اپلیکیشن موبایل یا آدرس mail.google.com وارد حساب کاربری غیر جیمیل خود شده و سپس به بخش تنظیمات مراجعه کنید. حالا در این بخش باید گزینه ای به نام Link Accounts را ببینید.

با انتخاب این گزینه، حالا ایمیل های دریافتی در حساب های کاربری غیر جیمیل شما در دسته های اجتماعی، تبلیغات و بروزرسانی ها طبقه بندی خواهند شد و ایمیل های مربوط به اطلاعات سفر و رزرو هتل نیز در کارت های گوگل ناو به نمایش در می آیند. لازم به ذکر است که اگر این اولین استفاده شما از سرویس جیمیل محسوب می شود، می بایست حتما یک حساب گوگل برای لینک شدن با حساب کاربری ایمیل های دیگرتان بسازید.

سرویس های ایمیل شاید این روزها دیگر سردمدار دنیای تکنولوژی نباشند، اما هر کمپانی بزرگی می خواهد برای نگهداری کاربرانش در اکوسیستم خودی، حتما یک سرویس رایانامه اختصاصی برای خودش داشته باشد.

با توجه به این موضوع، دیگر رقبای جیمیل هم بیکار ننشسته اند. مایکروسافت امروز بالاخره نسخه جدید آتلوک را از مرحله پیش نمایش خارج کرد و نسخه کامل را با ظاهری جدید و امکان تعامل بهتر با آفیس 365 در اختیار کاربرانش قرار داد. از سوی دیگر یاهو هم از دسامبر سال گذشته، امکان استفاده از اکانت های جیمیل را در سرویس یاهو میل فراهم نمود.

شاید جیمیل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه، نباید بابت فعالیت دیگر رقبایش نگران باشد، اما ظاهرا این گونه نیست و گوگل با ارائه امکانات اختصاصی سرویس ایمیل خود به کاربران پلتفرم های رقیب، می خواهد استفاده کنندگان از آنها را نیز به پلتفرم عظیم خود جذب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی