ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی SMITE به پلی استیشن 4 می آید

بالاخره پس ز چند ماه انتظار، SMITE راه خود را به کنسول پلی استیشن 4 هم باز کرد. استودیو Hi-Rez ابتدا در سال 2013 این عنوان را برای پی سی به صورت Free-to-Play منتشر کرد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

بالاخره پس ز چند ماه انتظار، SMITE راه خود را به کنسول پلی استیشن 4 هم باز کرد. استودیو Hi-Rez ابتدا در سال 2013 این عنوان را برای پی سی به صورت Free-to-Play منتشر کرد و سال گذشته، نسخه اکس باکس وان ثابت کرد که سبک MOBA می تواند روی کنسول ها هم جایگاهی داشته باشد.

از آن زمان تاکنون، SMITE مجموعا 14 میلیون بازیکن داشته که با عرضه بازی روی پلی استیشن 4، امید می رود به این رقم افزوده شود. بازی متشکل از 70 قهرمان است که عمدتا بر مبنای اسطوره ها و خدایان باستان ساخته شده اند.

این قهرمانان در 8 زمین متفاوت و به 6 صورت متفاوت (Mode) می توانند با یکدیگر نبرد کنند. بازی در حالت Closed-Beta برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و تعداد محدودی از کاربران می توانند این نسخه را انجام دهند.

هنوز تاریخ عرضه ای برای بازی در نظر گرفته نشده اما اگر می خواهید در نسخه بتا شریک باشید می توانید از طریق این لینک اقدام کنید. در زیر تریلر بازی قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی