ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت نهایی هدست Vive اعلام شد

سال گذشته در همین روزها بود که اچ تی سی و والو، با همکاری یکدیگر از هدست واقعیت مجازی Vive پرده برداشتند و در حالی که قرار بود تا انتهای ۲۰۱۵ شاهد عرضه آن به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

سال گذشته در همین روزها بود که اچ تی سی و والو، با همکاری یکدیگر از هدست واقعیت مجازی Vive پرده برداشتند و در حالی که قرار بود تا انتهای ۲۰۱۵ شاهد عرضه آن به بازار باشیم اما ارائه دستگاه با تاخیر همراه شد.

اما حالا، اگر از علاقه مندان به این دستگاه هستید از تاریخ ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) فرصت دارید تا هدست را با قیمت ۷۹۹ دلار پیش خرید کنید. قابلیت جدیدی با نام Vive Phone Services نیز معرفی شد که به مخاطب اجازه می دهد تصویر موبایل خود را روی هدست مشاهده کرده و بدون در آوردن آن از سر تماس گرفته یا مسیج های خود را چک کند. سیستم عامل های اندروید و iOS از این قابلیت پشتیبانی به عمل می آورند.

درون جعبه، محتویات زیر قرار گرفته است (که تصاویر آن را در بالا نیز مشاهده می کنید):

  • هدست
  • دو کنترلر وایرلس (هر کدام برای یک دست)
  • یک جفت بیس مخصوص وایو
  • لینک باکس
  • یک جفت هدفون توگوشی

از طریق یک کابل، هدست به پی سی متصل شده و به وسیله جک هدفون می توانید صدا را از طریق هدفون های موجود در دستگاه یا هدفون مخصوص خودتان بشنوید.

اچ تی سی می گوید نسبت به نسخه Pre، چندین تغییر مثبت صورت گرفته که از جمله آن ها می توان به ارگونومی بهتر، رنگ آمیزی بهتر و بندهای راحت تر اشاره کرد. همانند تمامی امکانات موجود روی وایو، میکروفون نیز API باز خواهد داشت و اچ تی سی امید دارد تا توسعه دهندگان ایده های خلاقانه ای روی آن پیاده کنند.

برای مدتی محدود، وایو به همراه دو بازی واقعیت مجازی رایگان با نام های Job Simulator: The 2050 Archives و Fantastic Contraption ارائه می شود.

اچ تی سی پیشنهاد می کند که برای دریافت بهترین کارایی، حداقل کارت های گرافیکی انویدیا جی فورس ۹۷۰ یا AMD Radeon R9 290 را در اختیار داشته باشید. باندل های جدیدی از این هدست به همراه پی سی و کارت گرافیک جدید در آینده معرفی خواهند شد.

امید می رود که اچ تی سی و والو بتوانند در اوایل ماه آوریل، اولین موج پیش خریدها را برای مشتریان خود ارسال کنند.

در مقایسه با آکیلس ریفت که ۶۰۰ دلار قیمت دارد، اچ تی سی وایو نسبتا قدرتمندتر بوده و فاصله قیمت ۲۰۰ دلاری آن به نظر منطقی است. با این حال، سونی هنوز در مورد قیمت پلی استیشن وی آر حرفی به میان نیاورده اما تحلیلگران معتقدند که قیمت حدودی آن ۴۰۰ دلار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • R.N
    R.N | ۲ اسفند ۱۳۹۴

    واقعانسبت به قیمتش میرزه.فقط شماکافیه بازخورد کسایی که ازاین هدست رواستفاده کردن ببینین

مطالب پیشنهادی