ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کهکشانی های جدید سامسونگ همراه با اپلیکیشن های تولید محتوای مایکروسافت ارائه خواهند شد

اگر از علاقمندان به خرید پرچمداران جدید سامسونگ هستید، بد نیست بدانید که بعد از قفل گشایی دستگاه ها با مجموعه ای از اپلیکیشن های تولید محتوای مایکروسافت در آنها روبرو خواهید شد، این مساله ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۴

اگر از علاقمندان به خرید پرچمداران جدید سامسونگ هستید، بد نیست بدانید که بعد از قفل گشایی دستگاه ها با مجموعه ای از اپلیکیشن های تولید محتوای مایکروسافت در آنها روبرو خواهید شد، این مساله برای آنها که اخبار مربوط به پرچمداران سامسونگ را دنبال می کنند البته تازگی چندانی ندارد چراکه سال قبل نیز گلکسی اس 6 برخی از اپلیکیشن های اصلی موبایلی شرکت ساکن ردموند را در خود داشت.

در برخی از نسخه های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، مواردی نظیر ورد، اکسل، پاورپوینت، وان درایو و اسکایپ وجود خواهند داشت. اینها البته اپلیکیشن هایی هستند که غول نرم افزاری برای پردازش کلمات، کار با صفحات گسترده، ارائه محتوا، ذخیره سازی مبتنی بر کلاود و البته ارتباطات تصویری و متنی ارائه کرده است.

این موارد برای آنها که کار دفتری داشته اند بسیار آشنا هستند و در نتیجه روشن است که این قشر از کاربران به خرید محصولات تازه سامسونگ علاقمند خواهند شد و همین مساله همکاری بیشتر این دو غول تکنولوژی را به دنبال خواهند داشت.

البته لازم است خاطر نشان کنیم که اپلیکیشن های یاد شده صد در صد هم در گلکسی اس 7 شما نخواهند بود. همانطور که احتمالا در مورد گلکسی اس 6 به یاد دارید این احتمال وجود دارد که اپراتورها رویکردهای مختلفی را در پیش بگیرند. علاوه بر این، هنوز هم روشن نیست که آیا امکان حذف این اپ ها از روی دستگاه ها وجود دارد یا خیر و برای روشن تر شدن ماجرا باید همچنان منتظر ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی