ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هایر از ساعت هوشمند زیبا و در عین حال اقتصادی خود پرده برداشت

اگر تا به حال نام برند هایر به گوشتان خورده باشد، احتمالا تصورتان این است که بیشتر در زمینه تولید لوازم خانگی نظیر یخچال، سیستم های تهویه هوا و مواردی از این دست فعالیت دارد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۰

اگر تا به حال نام برند هایر به گوشتان خورده باشد، احتمالا تصورتان این است که بیشتر در زمینه تولید لوازم خانگی نظیر یخچال، سیستم های تهویه هوا و مواردی از این دست فعالیت دارد. با این همه، شرکت مورد بحث در گذشته شمار محصولات موبایلی خود را افزایش داده و حتی دست به تولید پوشیدنی هایی نظیر ساعت های هوشمند زده است.

حالا ظاهرا چشم بادامی های چینی عزم خود را جزم نموده اند تا جای پای محکمی را برای خود در بازار محصولات پوشیدنی پیدا کنند و در همین راستا نیز از جدیدترین گجت خود در MWC 2016 پرده برداشتند.

Haier-Watch-back-640x405

تصاویری که در این مطلب می بینید به جدیدترین اسمارت واچ هایر تعلق دارند که به حق بسیار هم زیباست. این پوشیدنی طراحی مطلوب و در عین حال کلاسیکی دارد و به همین جهت اگر به دنبال یک گجت پوشیدنی هوشمند برای استفاده در مراسم های رسمی هستید می توانید از آن استفاده نمایید.

ساعت هوشمند جدید هایر از سیستم عامل اختصاصی خود این شرکت بهره می برد و یک گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 1.4 اینچی با رزرلوشن 400 در 400 پیکسل برایش در نظر گرفته شده است.

کل مشخصات مربوط به این ساعت و امکانات آن هنوز اعلام نشده اند اما آنچه از روی عکس ها می توان حدس زد این است که دستگاه از حسگر ضربان قلب پشتیبانی می کند (دست کم با استناد به نورهای لیزری سبز رنگی که در پس زمینه ساعت دیده می شوند) و قابلیتی شبیه به شارژ مغناطیسی برای آن درنظر گرفته شده است که کم و بیش در پوشیدنی های امروزه یافت می شود.

هنوز حرفی در مورد تاریخ عرضه این دستگاه به بازار به میان نیامده است اما در مورد قیمت آن باید بگوییم که هایر فعلا برنامه ای برای دریافت مبلغی فراتر از 200 دلار برای آن ندارد و در نتیجه می توان گفت که با یک پوشیدنی مقرون به صرفه از سوی این شرکت روبرو هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهذی
    مهذی | ۳ اسفند ۱۳۹۴

    به نظر خوب میاد با 200 دلار

مطالب پیشنهادی