ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدید ترین سلاح شورولت برای رقابت با فورد ماستنگ شلبی معرفی شد

شورلت به تازگی مدل 2017 شورولت کامارو SS 1LE (برای هر دو مدل V6 و V8) را در نمایشگاه خودرو شیکاگو امسال معرفی کرده است. ششمین نسل از کامارو با رویای انتخاب خودرو سال از ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

شورلت به تازگی مدل 2017 شورولت کامارو SS 1LE (برای هر دو مدل V6 و V8) را در نمایشگاه خودرو شیکاگو امسال معرفی کرده است. ششمین نسل از کامارو با رویای انتخاب خودرو سال از طرف مجله موتور ترند معرفی شده است. اما این نسل آنقدر کارآمد شده است که می تواند بهترین مدل های فورد ماستنگ در بازار (بغیر از GT350 R) را از گود خارج کند.

551504

بنابراین سوال اصلی این است که آیا کامارو SS 1LE جدید می تواند فورد شلبی GT350 را شکست دهد؟ طبق مصاحبه ایی که با مهندس ارشد کامارو آل Oppenheiser داشتیم، هدف کامارو از ساخت این خودرو، کنار زدن فورد GT350 از فرمانروایی بر این سگمنت عنوان شد.

وی در صحبت های خود به این نکنه نیز اشاره کرد که ما شما را با تفکر به این که چگونه توانسته ایم همچنین محصولی را تولید کنیم تنها می گذاریم. هدف ما این است که رقیب خود را بازی دهیم همانند کاری که فورد (GT350) با ما انجام می دهد.

551502

از آنجایی که ما می دانیم همه انتظار برگشت دوباره ما را دارند. من اینگونه این را برای شما شرح می دهم که 1LE جدید سه ثانیه از 1LE قبلی سریعتر است. کارشناسان مجله موتور ترند نیز می توانند این را تست کرده و نتیجه آزمایش را به ما اعلام کنند.

551507

هدف اصلی ما نسل پنجم از کامارو بود تا این مدل را معرفی کنیم و در حالی که ما در حال آماده سازی خود برای V6 1LE و SS 1LE بودیم تا آن را معرفی کنیم.

551503

فورد شلبی GT350 خود را معرفی کرد که باعث شد ما مسیر خود را عوض کنیم. ما نگران این موضوع نبودیم، اما حالا سلاحی قدرتمند را در اختیار داریم.

551505

شورولت این پکیج جدید را برای مدل LT1 به یک موتور V8 با حجم 6.2 لیتر و قدرت 455 اسب بخار مجهز کرده است و این نیروی قابل توجه از طریق یک گیربکس شش سرعته اختصاصی دستی راهی چرخ های عقب و دیفرانسیل لغزش محدود کنترل الکترونیکی می شود.

US-2

در نمونه شش سیلندر SS نیز شاهد افزایش قدرت به 335 اسب بخار هستیم. بازهم گیربکس شش سرعته دستی و مجموعه فنربندی قابل تنظیم و صندلی های مسابقه ای ریکارو در کنار چند قطعه ظاهری جذاب از دیگر ادوات برای ارتقاء نمونه عادی کامارو SS با این پکیج جدید محسوب می شود.

به طور کلی دو خودروساز بزرگ آمریکا در چند سال اخیر رویکرد تازه ای را برای ساخت مدل های اسپرت آغاز کرده اند که به ارائه چند مدل فوق العاده قدرتمند منجر شده و ادامه این روند در کنار قیمت گذاری مناسب می تواند باعث درخشش دوباره ماسلکارهای آمریکایی و تشدید فشار بر رقبای اروپایی گران قیمت شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • رضا
    رضا | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    ایران با شورلت مذکره کرده
    و قراره امسال اولین خودروهاش وارد ایران بشه

  • shayan
    shayan | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    ماستانگ عشقه

  • کامران
    کامران | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    فورد خوشگلتره

  • آریا
    آریا | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    ولی به نظرم ماستانگه خفن تره

  • Hesam
    Hesam | ۴ اسفند ۱۳۹۴

    این شورلت واسه خودش غولیه

مطالب پیشنهادی