ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر هوآوی: تا 5 سال دیگر در صدر پرفروش ترین برندهای موبایل خواهیم بود

شرکت هوآوی که اسمارت فون هایش در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم مواجه گشته، آمال و آرزوهای بسیار بزرگی در سر دارد به طوری که «ریچارد یو»، مدیر بخش دیوایس ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۱۵

شرکت هوآوی که اسمارت فون هایش در سال های اخیر با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم مواجه گشته، آمال و آرزوهای بسیار بزرگی در سر دارد به طوری که «ریچارد یو»، مدیر بخش دیوایس ها و مدیرعامل گروه پشتیبانی از مشتری های این شرکت در این رابطه ادعا نموده، این شرکت در نظر دارد در طول دو تا سه سال آینده به قدری پیشرفت کند که بتواند جایگاه دوم برترین برند موبایل را از اپل برباید.

جالب اینجاست که این چشم انداز به همین جا ختم نمی گردد و این کمپانی چینی اعلام داشته تا 5 سال آینده در جایگاه نخست برترین تولید کننده های اسمارت فون در جهان خواهد نشست و از رقیب کره ای خود یعنی سامسونگ نیز جلو خواهد زد.

شرکت یاد شده در حال حاضر در رتبه سوم و پس از سامسونگ و اپل واقع شده اما از آنجا که در سال 2015 رشد سالانه بسیار بالائی را رقم زد، انتظار دارد این مسیر را ادامه داده و بتواند امسال میزان فروش خود را به 30 درصد بیشتر از رقم سال پیش برساند.

به ادعای «یو»، هوآوی امسال ارتباط خود با اپراتورهای آمریکائی را توسعه خواهد داد. این شرکت در سال گذشته به واسطه عرضه ی نکسوس 6P در این کشور پهناور بیش از قبل شناخته شد و پیرو همین امر آنها می خواهند همچنان مشتری های آمریکائی خود را حفظ نموده و حتی بر تعداد آنها بیفزایند.

بد نیست بدانید کمپانی چینی مورد بحث در سال گذشته، 104.1 میلیون اسمارت فون در سراسر جهان فروخت و به واسطه ی آن 7.3 درصد از سهم بازار را از آن خود کرد. این رقم، رشد 53 درصدی از 68.1 میلیون دستگاه فروخته شده این شرکت در 2014 را نشان می دهد.

این در حالیست که سامسونگ در سال گذشته 320.2 میلیون تلفن هوشمند فروخته بود و 22.5 درصد از سهم بازار موبایل را در اختیار داشت.

با همه ی این تفاسیر آیا تصور می کنید در 5 سال آینده هوآوی قادر خواهد بود از غول های تکنولوژی کره و آمریکا پیشی گرفته و خود را در رتبه نخستِ برترین موبایل سازهای دنیا قرار بدهد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Mohsen winphone
    Mohsen winphone | ۷ اسفند ۱۳۹۴

    در سالهاي آينده كمپاني هايي در فروش موبايل برنده مي شوند که مانند اپل يا شیائومی داراي پلتفرمی کامل باشند و مشتري ها شون توسط اين پلتفرم با یکدیگر ارتباط داشته باشند و به نوعي وفادار به برند خود باشند بنابراين نه سامسونگ و نه هوآوی برنده اين بازي نخواهند بود.

    • ...
      ... | ۷ اسفند ۱۳۹۴

      شیائومی آخه؟??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی