ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کاهش قیمت 3DS در راه است؛ زلدای جدید برای NX هم ساخته شده

اوایل هفته گذشته، یکی از کاربران نئوگف (انجمنی مخصوص به علاقه مندان بازی های ویدیویی) به نقل از منبعی آگاه و تایید شده، اخباری پیرامون دو کنسول Nintendo 3DS و Nintendo NX منتشر ساخت. بخشی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

اوایل هفته گذشته، یکی از کاربران نئوگف (انجمنی مخصوص به علاقه مندان بازی های ویدیویی) به نقل از منبعی آگاه و تایید شده، اخباری پیرامون دو کنسول Nintendo 3DS و Nintendo NX منتشر ساخت. بخشی از اطلاعات و اخبار وی، روز گذشته در کنفرانس خبری-ویدیویی نینتندو تایید شدند، در حالی که برخی دیگر، اهداف بلند مدت نینتندو را اعلام می دارند.

وی در مورد سالگرد بیست سالگی سری بازی های Pokemon نوشته بود و انتظار معرفی بازی جدیدی داشت که روز گذشته چنین هم شد و Sun and Moon با علائمی که وی داده بودند، رسما معرفی شدند.

نکته قابل توجه دیگری که در این پست توسط وی ذکر شده، کاهش قیمت کنسول Nintendo 3DS، در اواخر سال جاری میلادی است. وی می گوید نینتندو قصد دارد قیمت این کنسول دستی را یک بار دیگر کاهش دهد، اما هنوز مشخص نیست که قیمت آن چقدر کم می شود.

وی در انتها ذکر می کند، جدیدترین بازی از سری The Legend of Zelda که قرار بود برای کنسول Wii U ساخته و عرضه شود، حالا برای مدتی پنهان شده تا به همراه کنسول جدید NX، در اواخر سال به بازار عرضه شود. جالب است که ادعای وی، با منبعی که می گفت NX در ماه ژوئن عرضه می شود تفاوت بسیاری دارد. با این حال، زلدای جدید احتمالا هم برای Wii U و هم برای NX عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی