ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

انتشار مشخصات موبایل گلکسی A9 Pro سامسونگ در پایگاه داده AnTuTu

در ماه های گذشته شایعات گوناگونی در رابطه با اسمارت فون گلکسی A9 Pro سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده؛ از بنچمارک پایگاه داده GFXBench گرفته تا دریافت تائیدنامه از Bluetooth SIG و حضور در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

در ماه های گذشته شایعات گوناگونی در رابطه با اسمارت فون گلکسی A9 Pro سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده؛ از بنچمارک پایگاه داده GFXBench گرفته تا دریافت تائیدنامه از Bluetooth SIG و حضور در کشورهای چین و هند به منظور آزمایش ها و تست های گوناگون.

بر اساس گزارشات اخیر نیز گویا این موبایل قرار است به زودی در چین رونمایی گردد، اما غول تکنولوژی کره ای هنوز هیچ صحبتی در این رابطه به میان نیاورده.

همان طور که از نام این تلفن هوشمند مشخص است، نسخه جدیدی از گلکسی A9  به شمار می رود که در پائیز امسال معرفی شده بود.

اما با استناد بر اطلاعاتی که در پایگاه داده یاد شده منتشر شده بود، از  برخی از مشخصات این دستگاه آگاه بودیم و امروز نیز با توجه به فهرست و مواردی که دیتابیس AnTuTu ارائه داده، موبایل SM-A9100 موسوم به Galaxy A9 Pro یک صفحه نمایش فول اچ دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسلی، چیپست 64 بیتی و 8 هسته ای اسنپدراگون 652 و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 دارد.

دوربین اصلی این دیوایس 16 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 8 مگاپیکسلی هستند. سیستم عاملی هم که برای آن در نظر گرفته شده نسخه مارشملوی اندروید است که با رابط کاربری TouchWiz خود سامسونگ همراه گشته.

در لیست آنتوتو به موارد مذکور اشاره شده اما با توجه به مشخصاتی که پیش از این GFXBench اعلام کرده بود، صفحه نمایش گلکسی A9 Pro از نوع  AMOLED است و حافظه داخلی دستگاه نیز 32 گیگابایتی خواهد بود که به واسطه ی کارت میکرو اس دی قابلیت ارتقا نیز خواهد داشت.

همچنین بر اساس شنیده ها می توان گفت بدنه این موبایل فلزی خواهد بود و احتمالا درون دکمه فیزیکی هوم حسگر تشخیص اثر انگشت نیز دارد.

در آخر هم باید گفت از آنجا که این دستگاه از جاهای مختلفی تائیدنامه دریافت نموده و مشخصات آن نیز در چندین پایگاه داده منتشر گشته، گمان می رود در هفته های آتی دست کم در کشور چین رونمائی گردد.

Samsung-Galaxy-A9-Pro-AnTuTu_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی