ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل استور حالا یک واحد مجزا برای واقعیت مجازی دارد

گوگل مدتی است که پرتوان به سمت بازار واقعیت مجازی می تازد و حتی چندی پیش هم یک واحد مجزا را برای این حوزه ایجاد کرد و حالا خبر رسیده که این تکنولوژی در گوگل استور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

گوگل مدتی است که پرتوان به سمت بازار واقعیت مجازی می تازد و حتی چندی پیش هم یک واحد مجزا را برای این حوزه ایجاد کرد و حالا خبر رسیده که این تکنولوژی در گوگل استور نیز بخش اختصاصی خود را پیدا کرده است.

در این قسمت می توانید اپلیکیشن های قابل توجه برای واقعیت مجازی را دانلود نمایید و همچنین هدست های مربوطه را نیز مستقیما از خود گوگل خریداری کنید.

نسخه استاندارد هدست مقوایی گوگل به نام کاردبرد با قیمت 15 دلار در این بخش قابل خریداری خواهد بود و پکیج واقعیت مجازی ویژه مبتدیان ویو مستر که توسط شرکت آمریکایی Mattel تولید شده هم با قیمت 29.99 دلار در این سایت به فروش گذاشته شده است.

لازم است اضافه نماییم که هم اکنون امکان دسترسی به این بخش از طریق منوی اصلی سایت وجود ندارد با این همه، یک بنر بزرگ در صفحه اصلی خودنمایی می کند که کاربران را به سمت آن هدایت می کند.

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که براساس شایعات اخیر، گوگل ممکن است به زودی رقیبی برای هدست Gear VR سامسونگ ارائه نماید و معرفی آن نیز احتمالا در جریان Google IO اتفاق خواهد افتاد.

گمانه زنی ها حکایت از آن دارند که این شرکت ساکن مانتین ویو احتمالا مشغول ساخت یک هدست سر خود و مستقل است که نیازی به اسمارت فون یا کامپیوتر نخواهد داشت. البته بهتر است که کمی با دیده تردید نسبت به این خبرها نگریسته شود چراکه شرکت مورد بحث هنوز اظهار نظری در مورد این شایعات نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی