ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

از این پس برندها و هنرمندان نیز می توانند به نتایج جستجوی گوگل مطلب اضافه کنند

گوگل به تازگی نوعی تجربه تازه با فرمت جدید را به نتایج موتور جستجوی خود اضافه نموده که می تواند به همه برندها، هنرمندان، افراد مشهور و سازمان ها اجازه دهد تا پست های اختصاصی همانند ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

گوگل به تازگی نوعی تجربه تازه با فرمت جدید را به نتایج موتور جستجوی خود اضافه نموده که می تواند به همه برندها، هنرمندان، افراد مشهور و سازمان ها اجازه دهد تا پست های اختصاصی همانند توئیتر داشته باشند.

شرکت ساکن مانتین ویو این سیستم را نخستین بار در ماه گذشته برای انتشار مناظره های انتخاباتی طولانی در آمریکا به کار گرفت و پس از آن، مواضع کاندیداها در خصوص مسائل بسیار پر اهمیت همانند کنترل تسلیحات و مهاجرت را از طریقش به سمع و نظر کاربران موتور جستجوی خود رساند.

به واسطه ی این قابلیت، به محض اینکه کاندیداها پستی را در اینترنت آپلود نمایند، در نتیجه جستجوی نامشان در صفحه اول گوگل نمایش داده شده و می توانند به واسطه ی آن مستقیما با کاربران ارتباط برقرار نمایند.

این طراحی جدید برای نمایش نتیجه جستجوها، بسیار شبیه «کارت» های موبایلی گوگل ساخته شده اند که می توان آنها را سوایپ کرده یا رویشان کلیک نمود تا اطلاعات بیشتری را نمایش بدهند.

در همین راستا شرکت یاد شده اعلام داشته که این ابزار برای کسب و کارهای کوچک و حتی افراد سرشناس نیز عرضه خواهد شد و افراد بیشتری می توانند از آن بهره بگیرند.

نمونه ی آزمایشی این تغییر روی برندهای کوچک تر نخستین بار توسط کارشناس جستجوهای اینترنتی به نام «مایک برومنتال» کشف شده. او به منظور یافتن فروشگاه های حلقه نامزدی در Buffalo نیویورک در حال جستجو در گوگل بوده که ناگهان متوجه نوعی آگهی تبلیغاتی می گردد که به طور ویژه برای «جواهرفروشی اندرو» در همان منطقه ساخته شده. با کلیک روی پست این جواهر فروشی، یک صفحه ی کامل و اختصاصی با متن و عکس برای این جستجوگر باز شده که داده های تکمیلی داشته و این امکان را به او می داده تا پست موردنظرش را از همان صفحه نتیجه جستجو، با دیگران به اشتراک بگذارد. اما امکان لایک کردن یا نظر نوشتن برای برای این پست ها مهیا نیست.

باید توجه داشته باشید که این تغییر ظاهری هیچ اسمی ندارد و حتی یک محصول جدید برای کمپانی ساکن مانتین ویو نیز به شمار نمی رود و به ادعای گوگل، فقط تجربه ای جدید و متفاوت از جستجو در وب را برای کاربران رقم خواهد زد و افراد می توانند مستقیما از طریق موتور جستجوی آنها، عکس، متن یا ویدئو را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

جا دارد اشاره نمائیم که این قابلیت در حال حاضر فقط برای کمپین های انتخاباتی ریاست جمهوری در آمریکا فعال گشته. اما به زودی برای دیگر ارگان ها و سازمان ها نیز در دسترس خواهد بود.

به کار گرفتن این روند جدید در نمایش نتیجه جستجوها به گوگل کمک می نماید تا چهره ی اجتماعی و تبلیغاتی جدیدی را برای این محصول خود ارائه دهد و ویژگی های شبکه ی اجتماعی از یاد رفته اش یعنی گوگل پلاس را تا حدی زنده نموده و مورد استفاده قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی