ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توسعه دهندگان اپلیکیشن به داده های تحلیلی گوگل کست دسترسی پیدا می کنند

گوگل به تازگی روشی را به توسعه دهندگان اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از تکنولوژی گوگل کست ارائه نموده که به واسطه آن می توانند دریابند کاربران چگونه با اپلیکیشن های آنها تعامل می کنند. به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

گوگل به تازگی روشی را به توسعه دهندگان اپلیکیشن های پشتیبانی کننده از تکنولوژی گوگل کست ارائه نموده که به واسطه آن می توانند دریابند کاربران چگونه با اپلیکیشن های آنها تعامل می کنند.

به این ترتیب، توسعه دهندگان قادر خواهند بود ببینند که چه تعداد ابزار پشتیبانی کننده از کست به اپ های آنها متصل شده اند، طول مدت استفاده از آن اپ ها چقدر بوده است و به اطلاعات بیشتری در این باره دست پیدا کنند.

توسعه دهندگان علاقمند به استفاده از این قابلیت می توانند به کنسول های خود لاگین کرده و در جدول موسوم به Application و در ستون Statistics روی لینک مشاهده کلیک نمایند.

در بیانیه شرکت مورد بحث پیرامون این امکان تازه آمده است:

صفحه آنالتیکس حاوی برگه ای برای هر یک از متریک هاست؛ یک نمودار تعاملی از مقادیر مربوط به هر یک از آنها در گذر زمان نیز قابل مشاهده است و علاوه بر این جداولی حاوی جدیدترین داده های به دست آمده در روز نیز نمایش داده می شوند. تب موسوم به Devices تعداد دستگاه های کَستی را نشان می دهد که اپلیکیشن شما را گشوده اند و تب Sessions نیز تعداد سِشِن های اپلیکیشن را نشان میدهد و در صفحه موسوم به Average plaback هم می توانید متوسط زمانی را ببینید که اپلیکیشن در هر سِشِن مورد استفاده قرار گرفته.

این اطلاعات به توسعه دهندگان کمک خواهند کرد که درک بهتری از نحوه تعامل کاربران با قابلیت های اپلیکیشن هایشان پیدا کنند و برای بهبود کارایی آن اپ ها نیز تغییرات لازم را با توجه به این اطلاعات اعمال نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی