ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مسئولیت ساخت Dead Island 2 را سازندگان LittleBigPlanet 3 برعهده گرفتند

حدود یک سال از رونمایی قسمت دوم عنوان Dead Island در جریان کنفرانس سونی می گذشت که Deep Silver، ناشر بازی، در خبری ناگهانی اعلام کرد استودیو Yager Development، سازنده Spec Ops: The Line، به ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۴۵

حدود یک سال از رونمایی قسمت دوم عنوان Dead Island در جریان کنفرانس سونی می گذشت که Deep Silver، ناشر بازی، در خبری ناگهانی اعلام کرد استودیو Yager Development، سازنده Spec Ops: The Line، به دلیل تفاوت دیدگاه ها از پروژه ساخت بازی کنار کشیده شده.

انتشار این خبر دل بسیاری از هواداران این سری زامبی محور را خالی کرد. چون احتمال کنسل شدن عنوان مورد بحث را بسیار افزایش می داد. با این وجود، دیپ سیلور هیچ خبری از تعطیلی پروژه نداد و ساخت دد آیلند 2 نیز در برزخ فرو رفت. اکنون آنان با معرفی سازنده جدید بازی به تمامی شایعات خاتمه دادند.

بر اساس گفته شرکت دیپ سیلور، استودیو Sumo Digital مسئولیت ساخت قسمت دوم این سری را برعهده خواهد داشت. در بیانیه ای به وبسایت MCV، کمپانی Koch Media، شرکت مادر دیپ سیلور، در رابطه با حضور سومو دیجیتال گفت:

اعضای سومو نشان دادند که درک بسیار بالایی از برند دد آیلند دارند. ایده های خلاقانه ای آنان برای بازی هم تراز با انتظارات و چشم انداز ماست.

کوچ مدیا در ادامه اذعان داشت که به همین دلیل ساخت پروژه به استودیو یاد شده محول گشت. البته تعارفات به همین جا ختم نشده و استودیو سومو نیز در عملی قابل پیشبینی از این اقدام بسیار استقبال نمود. در پایان بیانیه هم، شرکت مورد بحث قول داد تا در آینده جزییات جدیدتری از بازی منتشر کند. دد آیلند 2 در سال جاری برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.

استودیو سومو دیجیتال تاکنون عناوین LittleBigPlanet 3 و Sonic & Sega All Stars Racing را تولید کرده که هر دو با استقبال عموم مواجه شدند. همچنین آنان در ساخت بازی های بسیار زیادی نیز با استودیوهای معروفی همکاری داشته اند. به عنوان نمونه می توان به Crackdown 3 یا Disney Infinity 3.0 اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر، دد آیلند یک فرنچایز زامبی محور با ترکیبی از سبک های اکشن اول شخص و نقش آفرینی است که قسمت ابتدایی آن در سال 2011 منتشر شد. این بازی تاکنون توانسته به فروش بیش از 5 میلیون نسخه ای دست یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی