ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فاینال فانتزی 15 احتمالا در سپتامبر سال جاری منتشر می شود

به طور قطع، فاینال فانتزی 15 یکی از مهم ترین عناوین چند سال اخیر سبک نقش آفرینی ژاپنی و یکی از مدعیان اصلی بهترین بازی امسال است، حداقل برای ژاپنی ها و ژاپنی پسندها. با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۰

به طور قطع، فاینال فانتزی 15 یکی از مهم ترین عناوین چند سال اخیر سبک نقش آفرینی ژاپنی و یکی از مدعیان اصلی بهترین بازی امسال است، حداقل برای ژاپنی ها و ژاپنی پسندها. با این حال، اسکوئر انیکس هیچگاه پیرامون تاریخ انتشار این بازی حرفی به میان نیاورده است.

منابع نزدیک به وبسایت Gematsu گزارش داده اند که تاریخ عرضه بازی برای روز 30 سپتامبر 2016 (9 مهر 1395) مشخص شده و به زودی مدیران کمپانی ژاپنی اسکوئر انیکس این خبر را اعلام خواهند کرد.

باید به این مسئله هم توجه داشت که Gematsu ادعا می کند سه منبع متفاوت این خبر را تایید کرده اند، منابعی قابل اطمینان که اطلاعات موثقی در اختیار دارند.

اسکوئر انیکس ماه گذشته اعلام نمود که در تاریخ 30 مارس، گردهمایی مخصوصی برای فاینال فانتزی 15 در لس آنجلس برگزار خواهد کرد و اطلاعات گسترده ای پیرامون بازی ارائه می کند که طبیعتا یکی از مهم ترین آن ها می تواند تاریخ عرضه بازی به بازار باشد.

با این حال، Gematsu می گوید این سه منبع مختلف، گزارش های شان را از وضعیت کنونی ارائه داده اند و بنا به دلایلی، ممکن است این تاریخ تا زمان برگزاری گردهمایی مذکور، تغییر کند.

فاینال فانتزی 15 در جریان E3 2013 برای پلی استیشن 4 و اکس باکس وان معرفی شد و اگر همه چیز خوب پیش برود، امسال می توانیم این بازی را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali1988
    ali1988 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    تا حالا واسه هیچ بازی به اندازه این و بازسازی قسمت هفتمش انتظار نکشیدم. شاید امسال بیاید شاید. تشکر بابت خبر

  • moohamad
    moohamad | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    خوب است

  • moohamad
    moohamad | ۲۴ اسفند ۱۳۹۴

    خوب

مطالب پیشنهادی