ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ادغام؛ معرفی بازی !Merged

از گذشته تا به امروز بازی های پازلی برروی دیوایس های همراه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند. بازی هایی چون Candy Crush Saga در سبک خود بازی های نو ظهوری به شمار می روند؛ ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

از گذشته تا به امروز بازی های پازلی برروی دیوایس های همراه از محبوبیت خاصی برخوردار بوده اند. بازی هایی چون Candy Crush Saga در سبک خود بازی های نو ظهوری به شمار می روند؛ عناوینی که با جلب نظر اکثریت مخاطبان به ویژه قشر کژوال، اسم و رسمی برای خود دست و پا کرده و سود کلانی را نصیب سازندگان خود می کنند. شرکت هایی هم هستند با دیدن موفقیت های چنین عناوینی، دست به ریسک و تولید بازی های مشابه می زنند.

اما کمپانی Gram Games با سابقه ی توسعه و عرضه ی بازی 1010! Puzzle دست به کاری دیگر زده؛ بازی Merged! ساخته ی جدید این کمپانی است، یک عنوان ساده و با چالش های کمتر نسبت به دیگر عناوین که نباید انتظار درخششی بزرگ را از آن داشت، اما مطمئناً می تواند شما را برای حتی چندساعتی هم که شده سرگرم کند.

fdg

در Merged! تنها کاری که باید بکنید ادغام بلوک های تاس مانند با هم است. هر بلوک دارای رنگ و عدد مشخصی است [اعداد به صورت نقطه برروی تاس ها مشخص می شوند] و شما باید بلوک هایی با رنگ و عدد یکسان را با هم ادغام کنید. با کنار هم گذاشتن حداقل 3 بلوک هم رنگ، آن ها با هم ادغام شده و یک بلوک جدید را با رنگ و عددی متفاوت به وجود می آورند.

با ادغام حداقل 3 بلوک به ازای جمع عدد های همه ی بلوک ها، به شما امتیازی تعلق می گیرد. این امتیاز ها با هم جمع شده و پس از رسیدن به مقداری مشخص سطح شما را افزایش می دهند. با ادغام بلوک های زردی که 6 نقطه (به نشانه ی عدد 6) دارند یک بلوک با نشانه M آزاد می شود.

اگر حداقل سه بلوک M را در کنار هم بچینید به اصطلاح منفجر شده و بلوک های اطراف خود را نیز از بین می برند، موردی که باعث می شود دیگر بلوک جدیدی تولید نشود.

پس از پایان بازی امتیازات شما شمارش شده و مقداری سکه به عنوان هدیه در اختیارتان قرار می گیرد. اما کاربرد سکه در بازی چیست؟ اگر در بازی به مشکل برخورد کردید و بلوک پیشنهادی به شما آنچه نبود که می خواستید، می توانید با خرج مقداری از سکه هایتان آن را حذف کنید تا بازی بلوک جدیدی به شما پیشنهاد دهد.

Merged!

Merged!

سازنده: Gram Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 64.9 / 28.38 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی