ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کلیف بلزینسکی می گوید که بازی LawBreakers دیگر به صورت رایگان منتشر نمی شود

سال گذشته کلیف بلزینسکی، خالق شهیر سری بازی Gears of War برای پلتفرم های اکس باکس، از بازی جدید استودیوی خود به نام LawBreakers رونمایی کرد که قرار بود به صورت Free to Play یا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

سال گذشته کلیف بلزینسکی، خالق شهیر سری بازی Gears of War برای پلتفرم های اکس باکس، از بازی جدید استودیوی خود به نام LawBreakers رونمایی کرد که قرار بود به صورت Free to Play یا رایگان در دسترس مخاطبان قرار گیرد. اما بلزیسنکی در همایش GDC امسال خبر از تغییر عقیده خود داد و گفت که LawBreakers دیگر به صورت رایگان منتشر نمی شود.

بلزینسکی در طی همایش GDC 2016 گفت: «با شکل گیری بازی، ما متوجه شدیم که عرضه به صورت Free to Play، با آنچه که در حال ساختش هستیم سازگاری ندارد. LawBreakers در نهایت، یک بازی رقابتی است و این یعنی که ایجاد تعادل [در گیم پلی] اولویت اصلی من و تیم من است.»

lawbreakers_OverchargeMode_3

به عقیده وی، استفاده از نشر دیجیتالی و فروش بازی به مخاطبان، سبب می شود تا هیچ گیمری، با موانع متعدد در گیم پلی مواجه نباشد و به تجربه غایی مد نظر استودیوی Boss Key دست پیدا کند. البته بلزینسکی تاکید کرده که بازی، با قیمت معمول 60 دلار به بازار نمی آید و می توان حدس زد که همانند بازی شوتر رقابتی کمپانی بلیزارد، یعنی Overwatch حدود 40 دلار قیمت داشته باشد.

استودیوی Boss Key برای آن که بازی متفاوتی با سایر عناوین مشابه بازار ارائه دهد، تغییرات بسیاری در گیم پلی LawBreakers نسبت به آخرین تریلر آن به وجود آورده است. بلزینسکی می گوید که در بخشی از روند توسعه، تیم استودیو تصمیم گرفت تا یک قدم به عقب بازگردد و تمام چشم اندازهای خود در قبال LawBreakers را مجددا بررسی کند. LawBreakers هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما برای مدتی محدود، به صورت انحصاری روی پلتفرم پی سی و استیم عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی