ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهایی که تصوری بهتر از HTC 10 به شما می دهند

پس از رونمایی و معرفی One M7 در سه سال پیش، HTC دیگر نتوانست با محصولات خود آنطور که باید و شاید کاربران را شگفت زده نماید. عدم تغییرات چشم گیر در طراحی، ضعف تکنولوژی های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

پس از رونمایی و معرفی One M7 در سه سال پیش، HTC دیگر نتوانست با محصولات خود آنطور که باید و شاید کاربران را شگفت زده نماید. عدم تغییرات چشم گیر در طراحی، ضعف تکنولوژی های دوربین و چندین مورد دیگر از این دست، از جمله دلایل اصلی بودند که سبب گشتند این برند جایگاه خودش را رفته رفته در بازار از دست بدهد.

اما کمپانی تایوانی نشان داده هنوز حاضر نیست رقابت را واگذار نماید و مدیرانش اخیراً رجز خوانی هایی را صورت داده اند و در برخی از آنها گفته اند که موبایل بعدی شان «برترین و بهترین دوربین» در میان اسمارت فون ها را خواهد داشت.

تا به امروز رندرها و تصاویر متعددی از HTC 10، یا پرچمدار آتی شرکت مورد بحث رسانه ای شده اند، ولی اکنون مدتی است که دیگر خبری از اینگونه لو رفتن های اطلاعات نیست. در این بین طراحی با نام «Leoside» بر اساس اطلاعاتی که از دستگاه مذکور به بیرون درز یافته رندرهایی تازه را آماده ساخته که می توانند تصور بهتری از آن را  به ما بدهند.

ناگفته نماند این رندرها بسیار نزدیک به آن چیزی هستند که @onLeakes چندی پیش در توییتر منتشر کرده بود و بر اساس آنها به نظر می رسد HTC پس از مدت ها توانسته در نوسازی زبان طراحی خود گام های موثری برداشته و البته فاکتورهای سنتی جذاب این زبان را نیز حفظ نماید.

آنچه Leoside به نمایش در آورده، رنگ های  مشکی-خاکستری و مشکی-نقره ای محصول را نشان می دهند و البته شاید در ذهن شما قدری شبیه به پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ به نظر آیند.

می بایست یادآور شویم قطعیتی در مورد این رندرها وجود ندارد و نمی توان داده های آنها را به عنوان یک خبر رسمی موثق تلقی کرد. نظر شما در این رابطه چیست و فکر می کنید در صورتیکه HTC 10 با چنین شکل و شمایلی و به همراه سخت افزاری مطلوب راهی بازار شود شانسی برای موفقیت خواهد داشت یا خیر؟

Unofficial-renders-of-the-HTC-10-One-M10 (2)-w600

Unofficial-renders-of-the-HTC-10-One-M10 (3)-w600

Unofficial-renders-of-the-HTC-10-One-M10 (4)-w600

Unofficial-renders-of-the-HTC-10-One-M10 (5)-w600

Unofficial-renders-of-the-HTC-10-One-M10 (6)-w600

Unofficial-renders-of-the-HTC-10-One-M10-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (41 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۱۰ فروردین ۱۳۹۵

    همین که داره دربارش اینجا بحث میشه یعنی مهمه
    چه انتقاد ازش باشه چه تعریف

  • .
    . | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    در حد گوشی های 2015 هستش
    شاید بشه با s6 مقایسش کرد

  • مهیار
    مهیار | ۶ فروردین ۱۳۹۵

    طراحیش فوق العاده ست بخدا... فقط منم که چشمام خیره مونده یا شمام اینطوری شدید؟!

  • حسین
    حسین | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    من الان HTC One m9 دارم و ازش راضی ام.حیف که نمیتونم این رو بخرم.ولی واقعا اچ تی سی عالیه و به عقیده ی من گوشی های سامسونگ و اپل بدلیل تبلیغات بیشتر تونستن گوی سبقت رو از دست اچ تی سی بگیرن.البته نا گفته نمونه تا اینجا دوربین های اچ تی سی تعریفی نداشتن و بعلاوه گوشی من سنسور اثر انگشت نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی