ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت آیپد ایر ۲ کاهش یافت

پس از اضافه شدن آیپد پرو ۹.۷ اینچی به خانواده تبلت های اپل، این شرکت تصمیم گرفت تا قیمت آیپد ایر ۲ را کاهش دهد. این دستگاه که تا پیش از این با قیمت پایه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۲:۰۲

پس از اضافه شدن آیپد پرو ۹.۷ اینچی به خانواده تبلت های اپل، این شرکت تصمیم گرفت تا قیمت آیپد ایر ۲ را کاهش دهد. این دستگاه که تا پیش از این با قیمت پایه ۴۹۹ دلار به فروش می رسید، اکنون با ۱۰۰ دلار کاهش به قیمت ۳۹۹ دلار رسیده است.

اپل با این اقدام آیپد ایر ۲ را به گزینه ای جذاب برای کسانی بدل کرد که بودجه ای محدود تر دارند و می خواهند لذت استفاده از iOS را بر روی تبلت خود، تجربه نمایند. نکته جالب اینکه با کاهش قیمت آیپد ایر ۲، این دستگاه هم اکنون ارزشی مشابه با آیپد مینی ۴ دارد؛ تبلتی که از لحاظ سخت افزاری از قدرت کمتری در مقایسه با ایر ۲ برخوردار است.

نباید فراموش کرد که قیمت ۳۹۹ دلار برای مدل ۱۶ گیگابایتی آیپد ایر ۲ است که خرید آن به خاطر حافظه محدودش به کاربران حرفه ای چندان توصیه نمی شود. لازم به ذکر است که شما در حال حاضر می توانید مدل ۶۴ گیگابایتی آیپد ایر ۲ را با قیمت ۴۹۹ دلار تهیه نمایید. این مدل پیش از این با قیمت ۵۹۹ دلار در بازار عرضه می شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی