ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پروی ۹.۷ اینچی از «Apple Pencil» هم پشتیبانی می کند

خانواده محصولات سری Pro در اپل اکنون عضو جدید و کوچکی دارد به نام آیپد پروی ۹.۷ اینچی؛ محصولی که تمام صفات خود را از برادر بزرگ خود که حدود ۵ ماه سن دارد، دریافت ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۲:۱۵

خانواده محصولات سری Pro در اپل اکنون عضو جدید و کوچکی دارد به نام آیپد پروی ۹.۷ اینچی؛ محصولی که تمام صفات خود را از برادر بزرگ خود که حدود ۵ ماه سن دارد، دریافت کرده است.

آیپدی که امشب رونمایی شد، صرفا نسخه ای کوچک تر است از محصولی که در نوامبر سال ۲۰۱۵ به دست کاربران رسید و در ماه های گذشته از سوی دیجیاتو هم بررسی شد. آن محصول، تبلتی خارق العاده برای طراحان بود چرا که اجازه می داد با «قلم اپل»، به خلق آثار تازه بپردازند.

اکنون، آیپد پروی کوچک نیز از همین ویژگی برخوردار بوده و با قلم اپل سازگاری کامل دارد. همانند آیپد پروی اول، در این محصول نیز می توان از قلم هوشمندی که اپل توسعه داده، به جای استفاده از انگشت بهره گرفت و دقت بیشتری در جزییاتی که بیشتر به طراحی موارد تازه مربوط می شود، به خرج داد.

اپل در آیپد پروهای خود، از نمایشگری استفاده کرده که تکنولوژی به کار رفته در آن اندکی از سایر محصولات این شرکت متمایز است و همین موضوع، باعث می شود تا کاربران آیپد پرو ها بتوانند از قلم هوشمند توسعه یافته از سوی شرکت ساکن کوپرتینو نیز بهره گیرند.

زمانی که قصد استفاده از قلم هوشمند را داشته باشید، نمایشگر iPad Pro (هر دو مدل) حساسیت بیشتری پیدا می کند و همین موضوع تجربه ای دلنشین را در امر طراحی، در اختیار یک طراح گرافیکی می گذارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی