ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با نکسوس 16 «دروغ های اول آوریل» را آغاز کرد

فضانورد الکس اسکات در حال انتشار بررسی اپلیکیشن ها در فضا است، آن هم با دستگاه جدیدش به نام نکسوس 16. او برنامه کاربردی AA App for Android را «بهترین اپ در فضا» خطاب کرده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

فضانورد الکس اسکات در حال انتشار بررسی اپلیکیشن ها در فضا است، آن هم با دستگاه جدیدش به نام نکسوس 16. او برنامه کاربردی AA App for Android را «بهترین اپ در فضا» خطاب کرده و به آن 5 راکت (همان 5 ستاره خودمان) را اعطا کرده است.

نکسوس 16 که نکسوس اسپیس نام دارد، نمایشگری 7.2 اینچی با دقت 500 نقطه در هر ایچ بوده و از ۱۲۸ گیگابایت رم بهره می برد. اگر نکسوس 16 را دستگاهی از آینده بدانیم، حقایق جالبی فاش می شود. طی تمامی این سال ها، اگرچه سخت افزار بهتر و بهتر شده اما آخرین ورژن اندروید هنوز مارشملو است.

شاید هم الکس اسکات فضانورد ترجیح داده تا تلفن خود را فلش کند و به دوران گذشته باز گردد و از اپ هایی استفاده کند که متعلق به یک دهه قبل هستند. این صفحه که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید مربوط به کنسول توسعه دهندگان اندرویدی است و آن ها برای اولین بار متوجه این موضوع شده اند.

مسلما این شوخی است و نکسوس 16 دستگاهی نیست که امسال باید انتظارش را از سوی گوگل داشته باشیم. یک هفته دیگر، فضای اینترنت پر خواهد شد از این شوخی ها و باید کم کم خودتان را برای باور نکردن شان باید آماده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mehdi3904
    mehdi3904 | ۵ فروردین ۱۳۹۵

    131072 مگابایت نمیشه 131 گیگ ! میشه 128 گیگ !


    دقت لطفاً ! :)

مطالب پیشنهادی