ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های فراگیر فیسبوک برای ویندوز ۱۰ به همراه کیت توسعه نرم افزاری آن؛ به زودی

مایکروسافت طی مراسم بیلد ۲۰۱۶ از آپدیت اپلیکیشن پلتفرم فراگیر ویندوز برای ویندوز ۱۰ به همراه تعدادی  اپلیکیشن دیگر پرده برداشت که به زودی در ویندوز استور قرار خواهند گرفت. فیسبوک، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام نیز ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۶

مایکروسافت طی مراسم بیلد ۲۰۱۶ از آپدیت اپلیکیشن پلتفرم فراگیر ویندوز برای ویندوز ۱۰ به همراه تعدادی  اپلیکیشن دیگر پرده برداشت که به زودی در ویندوز استور قرار خواهند گرفت. فیسبوک، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام نیز در میان این اپلیکیشن ها خواهند بود. کیت توسعه ی نرم افزار فیسبوک نیز برای اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز برای ویندوز ۱۰ در دسترس خواهند بود.

رئیس بخش ویندوز و ابزار های مایکروسافت یعنی تری مایرسون اظهار داشت این شرکت تنها ظرف همین چند ماه اخیر با ویندوز استور در میان توسعه دهندگان تازه ی خود رشدی ۶۰ درصدی را شاهد بوده است. او اسلایدی نشان داد که تعدادی از اپلیکیشن های فعلی و در حال آماده سازی پلتفرم فراگیر ویندوز را به نمایش می گذاشت. برخی از آن اپلیکیشن ها همین حالا هم در دسترس قرار دارند، اما اپلیکیشن هایی مثل واین، استارباکس، بانک آمریکا و غیره که در آینده قرار است در دسترس قرار بگیرند نیز در این اسلاید دیده می شدند.

ویدیویی نیز از هوانوردی دیجیتالی بوئینگ نشان داده شد، که در حال استفاده از اپلیکیشن فراگیر ویندوز ۱۰ خود برای کمک به خلبانان است تا بتوانند دفترچه های سنگین و فیزیکی خود را با تبلت جایگزین کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۲ فروردین ۱۳۹۵

    این قسمت آخر متن خیلی جالب بود... میشه گفت جوابی محکم و دندان شکن به اپل بود که آیپد رو به عنوان یک ابزار قوی برای خلبانان معرفی کرده بود و اون رو به نمایش گذاشته بود!

مطالب پیشنهادی