ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی یاهو از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ منتشر شد

یاهو امروز گزارش مالی خود از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد و بیان نمود که در این دوره زمانی، موفق به کسب درآمدی ۱.۰۸۷ میلیارد دلاری شده، و این در حالیست که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

یاهو امروز گزارش مالی خود از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ را منتشر کرد و بیان نمود که در این دوره زمانی، موفق به کسب درآمدی ۱.۰۸۷ میلیارد دلاری شده، و این در حالیست که تحلیلگران وال استریت انتظار داشتند درآمد شرکت مورد بحث اندکی کمتر و حدود ۱.۰۸ میلیارد دلار باشد.

همانند بیشتر شرکت های اینترنتی، یاهو هم در بخش کسب و کار مرتبط با موبایل رشد داشته است. شرکت مورد اشاره در خصوص همین بخش، بیان کرد که موفق به کسب درآمدی ۲۶۰ میلیون دلاری شده در حالی که در سه ماهه نخست سال پیش، این رقم به ۲۳۴ میلیون دلار می رسید.

درآمد حاصل شده از دسکتاپ (کاربرانی که با کامپیوترهای شخصی خود از سرویس های یاهو بهره گرفته اند) اما کاهش داشته و به ۷۷۴ میلیون دلار رسیده، در حالی که سال گذشته، ۸۷۳ میلیون دلار بود.

اما در بخش های دیگر می توان گفت که کل درآمد یاهو از جستجو، معادل ۸۲۰ میلیون دلار بوده، که البته نشانگر ۱۵ درصد کاهش در درآمدها در مقایسه با سه ماهه نخست ۲۰۱۵ است.

پس از انتشار این گزارش مالی، ارزش سهام یاهو حدودا ۱.۵ درصد بالاتر رفته اما به طور کلی ارزش سهام شرکت مورد بحث در مقایسه با سال گذشته، ۱۸ درصد اُفت را نشان می دهد که باعث می شود اکنون ارزش کل یاهو به ۳۴ میلیارد دلار تقلیل پیدا کند.

خانم «ماریسا میر» (Marissa Mayer)، مدیر عامل یاهو، پس از انتشار گزارش مالی این شرکت گفت:

«از نتایج به دست آمده در سه ماهه اول سال جاری رضایت دارم و مطابق با انتظارات مان بوده اند. سال ۲۰۱۶ را با قدرت شروع کرده ایم و تصمیم داریم تمرکز ویژه ای بر بهبود شرایط، پایین آورده هزینه ها و افزایش رشد بلند-مدت داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی